Ga naar inhoud


humax 8000 pvr goed of niet goed


NEO_X

Aanbevolen berichten

ik zou graag van wat mensen die dit apparaat hebben wat reakties willen horen hoedat de decoder bevalt want ik zit echt te twijfelen tussen een dreambox en een hummie 8000

 

elke reaktie is welkom

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,..

Het is zeker een mooi aparaat,..

Maar er is een klein nadeel aan deze aparaat,.tenminste dat vindt ik.

Als je een programma opgenomen hebt op de harddisk van de hummie en je wilt hem bijvoorbeeld op je pc harddisk zetten,dan kan dat wel maar de programma is gekodeerd.

Ook als je dus iets opgenomen hebt op een van de zenders die gekodeerd zijn in bijvoorbeeld seca2,..en je wilt dat later zonder kaart in de decoder kijken dan kan dat niet want je moet kaart insteken anders is het gekodeerd.

Wat betekent dat?

 

Dat betekent dat tijdens een opnamen op de harddisk via de schotel ook de codering wordt mee opgenomen,zodat als je later zou willen bekijken zondekaart dat dat dus niet kan.

 

Dus je kan bijvoorbeeld die film ook niet later op een cd od dvd fikken,..mocht je dat willen doen.

Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz

ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI

Plugins: SC,Cccam,Newcs

WaveFrontier T90

8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4

Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik zou graag van wat mensen die dit apparaat hebben wat reakties willen horen hoedat de decoder bevalt want ik zit echt te twijfelen tussen een dreambox en een hummie 8000

elke reaktie is welkom


Ga voor de Dreambox, heb hier ook een Humax en die gaat morgen terug en ik haal er een Dreambox voor terug. De Humax is een mooi apparaat maar teveel problemen waarvan de belangrijkste is dat je de PVR functie eigenlijk niet kan gebruiken vanwege niet in sync zijnde audio. Nadeel van de Dreambox is wel dat je wat technisch moet zijn, dit is zeker geeen receiver van inpluggen en kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...