luanguyen Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 hallo sat vriend ik heb een philips gekocht maar wil ik met seca2 kijken en heb ik seca2 originele kaart van tvbs hoe moet ik instaleren?
Poetsdoekje Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 Ik denk gewoon alles installeren, instellen, aanzetten, seca2 kaart erin En de rest gaat vanzelf. Gewoon opvolgen wat het menu aangeeft tijdens het aanzetten. Alle zenders die Canaal Digitaal in zijn pakket heeft kun je ontvangen, no problem. poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
M_Z Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 Ik denk dat je beter niet kunt proberen met de originele software, want daar zit een regio blokkering in waardoor alleen de originele Nederlandse seca2 kaarten zullen werken. Beter is dus een patch te draaien, dan handmatig dit kanaal erbij te zoeken en dan de juiste ecm-pid te kiezen (zal wel automatisch gaan als je via de serv-toets de ontvanger op de Seca2 mode hebt gezet). Ik raad je aan om de Zibi8 versie erop te zetten. Succes, M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen