Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Wil iemand mij eens uitleggen hoe je die keys in een hex ext. kunt schrijven.om zo het kaartje te kunnen programmeren en met welk programmatje.Ik ben namelijk een nieuwkomer.ik weet dat ik een eeprom 24c16 en pic moet programmeren maar hoe schrijf je nu die file
Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Zorba,<BR>ik wil je best helpen. Geef even aan wat voor apparatuur je gebruikt.<BR>Jan
Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Zorba<P>Je beschikt in sommige setjes over ofwel 2 hexfiles, of een hex en een bin file. De grootste hex is bestemd om op de PIC te zetten en NIET te wijzigen. Het kleinste hex bestandje kan de door de band vlot editten met een S*C*NIX editor of een dergelijk progje, daarna omzetten naar bin en opladen naar de 24c16.<BR>Indien het al een BIN bestandje is en je kent iets van binaire bestanden kan je eveneens HEX-workshop gebruiken om de keys e.d. in te voeren. <P>Suc6<P>IQ <p>[ 06-04-2001: Message edited by: IQ ]
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Ik gebruik mie edit.<BR>Maar er zijn legio proggies die bij de files horen waarmee het simpel mogelijk is de keys aan te passen.<p>[ 06-04-2001: Message edited by: Tech ]
Aanbevolen berichten