Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Hoi allemaal.<P>Allereerst is het weer leuk om terug te zijn op een Nederlands board.<P>Maar heb een probleem hier.<BR>Ik ben in het bezit van een Philips seca-doos<BR>en krijg 'm hier niet meer aan de gang met m'n goldkaart.<P>Heb zo'n beetje alles geprobeerd....<BR>de nieuwe keys geladen, met en zonder fake-keys, zelfs aan de gang geweest met andere HEX files, maar 't wil niet echt lukken.<BR>Ook de nieuwe DUCK file wil niet werken.<BR>2 min. beeld op C+ en dan is het einde verhaal.<P>Taq. enz. blijft wel werken, mits je niet meer dan 2min. naar C+ kijkt :-(<P>Wie heeft er al een philips seca-doos aan de praat ????<P>HELP !!!!!
Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Er zijn echt werkende file's te vinden op het www.<P>Henri
Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Voor de Philips is het heel belangrijk om bij het proggen van de pic16f84 alle fushes op off te zetten (vinkjes weghalen)<BR>Duck
Gast Geplaatst: 5 april 2001 Geplaatst: 5 april 2001 Hoi Duck,<P>De duckfile werkt prima op de 5816, inderdaad alle fushes off zetten. Kan ik ergens info vinden over de fake keys die gestuurd worden naar ident 0019 en hoe ik dat kan voorkomen in andere files die te vinden zijn?<P>Dank voor evt. info.
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Het probleem van de Philips en andere secadozen is dat ze kijken naar de PBM.<BR>In de files staat de bitmap op 8*FF.<BR>Als je er nu voor zorgt dat de laatste FF op FE komt te staan in het probleem (voorlopig)opgelost totdat C+ weer iets nieuws uittest.<BR>Vroeger werd er nl. niet naar de bitmap gekeken ,had je een geldige key had je beeld.
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 De Duckfiles zijn te vinden op <A HREF="http://go.to/duckfiles" TARGET=_blank>http://go.to/duckfiles</A>
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Mijn Philips doos gaat volledig op tilt als ik naar C+ kijk <P>Zal dat trukje met PBM eens proberen.<P>PS Wat zijn fushes ? ( kan het zijn dat hier fuses bedoeld wordt ) <P>Waar kan ik die Duckfiles vinden <P>Greets, Robbee
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Heb de Duckies draaiend. Maar alle Taq's op zwart !!!<P>Het schijnt dat de oplossing nabij is. <P>Greets, Robbee
Aanbevolen berichten