Ga naar inhoud


Sat-posities vastleggen


Gust

Aanbevolen berichten

Hi@

Na het installeren van een StabHH100 en het vastleggen van enkele posities ,astra-hotbird-sirius-astra2 -enz

beweegt de motor niet altijd naar de gekozen satelliet.Wanneer ik de Humax5300 uit en aan zet draait hij wel naar die satelliet

Wat zou er fout kunnen zijn of is er iets mis met het vast leggen van de posities

Heb deze vraag eerder gesteld bij'Hardware',maar er is daar geen reactie op gekomen

Mogelijk weten de Humax fanaten er wel raad mee

 

Groetjes

Gust

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Sat Scan

Heb naar de limieten gekeken er staan er geen in. dus het wordt verder zoeken. Heb intussen ook met mijn buur zijn Humax5400z proef gedraait en het resultaat is het zelfde

Dus mijn vermoeden dat het met de motor heeft te maken begingt groter te worden

 

Heb wel nog een vraag: Wanneer je de motor reset , en hij staat op VB astra; reset je dan alle posities (ik vermoed van wel) of reset je enkel de astra?

 

 

en dank voor de reactie

 

Gust

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi SatScan

Heb naar de limieten gekeken er staan er geen in. dus het wordt verder zoeken. Heb intussen ook met mijn buur zijn Humax5400z proef gedraait en het resultaat is het zelfde

Dus mijn vermoeden dat het met de motor heeft te maken begingt groter te worden

 

Heb wel nog een vraag: Wanneer je de motor reset , en hij staat op VB astra; reset je dan alle posities (ik vermoed van wel) of reset je enkel de astra?

 

 

en dank voor de reactie

 

 

Reset is alle pos. De motor gaat naar pos 0 zou 5e moeten zijn...

 

De pos worden in de motor opgeslagen en niet in je box. Zie HL. Ik heb dezelfde motor en geen problemen.

 

Ga naar je dealer en vraag een nieuwe motor of laat hem jou motor werkend zien...

 

Succes

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...