Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Sinds gisteren is het mij opgevallen dat de au codes wel werken maar dat je maar een beperkt aantal kanalen kunt kijken.<BR>Heeft iemand hier een oplossing voor...?
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Waarmee kijk je dan , het is in het vervolg wel zo makkelijk als je er even bijzet waarmee je werkt.<BR>Ikzelf heb dei problemen niet ondervonden , ik gebruik een Aston CI v1.04 en een mm9600 en een strong 4371 , in beide ontvangers heb ik geen problemen met de AU MOSC en de fun2
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Vorige week was er nog een frequentieverplaatsiing van Taq11. Ik dacht dat ook deze keer de andere kanalen verplaatst waren. Met de Philipsdoos duur dat wel eventjes om de taquilla-kanalen te wissen en opnieuw in te laden. Maar tevergeefs. Dus aan de zenderfrequentie ligt het niet. Op een ander forum heb ik gelezen dat je de pbm moest aanpassen naar 00 06 00 00 80 00 09 de maar dat helpt niet...<BR>Ik ben benieuwd !
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Ik zit dus gewoon via een Philips 7071 doos met seca te kijken. Gold Cards. Dit voor de info.<P>Maar in andere groepen gaat er een gerucht de ronde dan Taquilla in Super blijkt te zitten en dat er dus gebruik wordt gemaakt van de prim/sec key's vandaar dat de ene helft zichtbaar zou zijn. Mischien dat hier iemand opheldering kan geven.
Satori Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Eind van de middag is bij Taquilla op zwart gegaan. Ik heb op dit ogenblik een Duitse mediabox en een GW kaart met de Eend keys er op. Ook met de Arst keys blijft alles zwart.<BR>Daarnaast valt me op dat met de laatste Eend keys (1 fake provider ipv 4) Xzone niet meer werkt. Heeft iemand al duidelijk wat er aan de hand is?<P>Groeten van Satori.
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Hallo, hier werkt alles nog wel op de strong (srt8000) met de (eend) files.<BR>Het valt me wel op dat je soms 3 tot 4 keer moet wisselen van kanaal voordat je beeld hebt, zeker op de natuurzenders van taquila.<BR>Iemand hier nog last van?<BR>Groeten, Bart
fenzo Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 wiz ik heb dezelfde plips box staan, maar heb op de mosc en op de pic geen beeld op taquilla, welke file heb jij erop staan ??
Satori Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Na wat uitzoekwerk loopt X***e inmiddels. De PBM van arst voor id-19 overgenomen naar de eendfiles: Was 00 00 00 00 00 00 00 fe. Veranderd in 00 ff ff ff ff ff ff fe.<BR>Taq***** nog steeds zwart.
fenzo Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 XZONE gebruikt overdag de 7e byte zet deze op 01 en hij vliegt ook overdag op het scherm, anders pas na 22.00 uur
Gast Geplaatst: 6 april 2001 Geplaatst: 6 april 2001 Volgens mij zijn er inderdaad problemen met de PBM. Als van een originele kaart zonder ABO met behulp van de MK01 van deze kaart de PBM aangepast wordt, dan is deze snel weer teruggezet in de standaard PBM.<BR>De vraag is nu wat is de juiste PBM waarbij alle kanalen open staan, zonder dat deze constant teruggezet wordt?<BR>Bovenstaande is dat duidelijk niet!<P>Ik ben benieuwd,<P>Stokie.
Bambike Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Hier geen problemen met de genaamde zenders.<BR>Werk met een Humax irci5400 in combinatie met een aston v1.03<BR>Groeten BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
The Librarian Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 To Bartje<BR>ik kijk zelf ook met een strong en gebruik op dit moment de laatste eende files en heb hier het zelfde "probleem" dat ik soms een aantal keren heen en weer moet zappen om beeld te krijgen op de tequilla kanalen. Voor de rest schijnt alles te werken.
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 taquil@ doet bij mij 2 dagen al helemaal niks meer
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt wel of er een positieve kant aan de<BR>buggy software te zitten van de STR8000 <P>Een heleboel dozen hebben last van de TaQ-AttAqUe behalve veel mensen met een strong firmware v15 (v20 schijnt taq ook op zwart te zetten)<P>X-Z*nE Doet het op mijn strong ook nog prima, zowel overdag als s'avonds met een piccard 1.1 en de eendfiles van 4-3.
Aanbevolen berichten