Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

The official boxes have got the modified firmware to cope with the command.<P>It looks like this measure is designed to stop cross region reception.<P>It won't stop someone in Spain, for example, with an official Spanish S*ca<BR>box from using a pirate card and seeing Taq. channels!!!<P>It will stop someone in France, for example, using a pirate or official<BR>spanish card in their Fench Seca box to view Taq.<P>Vertaling:<P>De officiële dozen hebben gemodificeerde firmware die met het nieuwe commando overweg kunnen.<P> Het lijkt erop dat de maatregel er op gericht is om buiten regionaal kijken te stoppen.<P>Het kan niet tegengaan dat er iemand in Spanje bijvoorbeeld met een officiële Spaanse S*ca-doos met een piratenkaartje naar de Taq. kanalen kijkt.<P>Het sopt wel iemand in Frankrijk bijvoorbeeld die met een piraten of officieel Spaans kaartje naar de Taq. kanalen wil kijken.<P>----<BR>Als je een ASTON cam of een doos hebt die niet voorzien is van een z.g. land code heb je er geen last van. De kijkers met Nederlandse doosjes zullen binnen kort ook de Franse kanalen missen door deze maatregel. Of en wanneer Palco mee gaat doen is mij niet bekend. Maar lijkt voor de hand te liggen.

Geplaatst:

Is het niet mogelijkde landecode aan te passen zodat het hier in nl. ook weer werkt???<P>Henri. confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Taquilla use ID 0033!!!<BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Taquilla use now ID 0033 and op. key 0e. Is recognized again by Gold Boxes and some of them use subchannel 0d and others 01 at 17.00 CET. <P>Klopt dit ?!?<BR>En hoe kom ik aan de goede keys hiervan?

Geplaatst:

Ik heb met een logprogje de ident 0033 ingevoerd met wat keys maar het mocht niet baten.<BR>Taq. blijft onherkenbaar als provider...<snif> confused.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Met de key's van Taq. is niks aan de hand. Net als bij ABsat kan je dus blijkbaar een 2e ident kiezen (nog niet uitgeprobeerd).<P>Alles draait nog als vanouds op mijn ASTON cammetjes 1.03 & 1.05<P>Al staat er op sommige sites een tickvaudt in key 0c. De key moet eindigen op 7f en niet f7.<p>[ 07-04-2001: Message edited by: nl0raf@hotmail.com ]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by nl0raf@hotmail.com:<BR><STRONG>The official boxes have got the modified firmware to cope with the command.<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Maarre is het dan niet het makkelijkste om zelf onze firmware te upgraden, of zie k dit te makkelijk??<P> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ik denk dat er met deze maatregels heel veel mensen uit Spanje de klos zijn. De philips en strong kasten die uit nl kwamen vlogen in spanje over de balies. <P>Deze mensen kunnen in ieder geval zijn taq niet meer aan --> zolang dat duurt. <P><BR> laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.