Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat jij nodig hebt is een editor. Met Gold kun je niks aanpassen. De handleiding hoort bij de software (Help-file).

Geplaatst:

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn goldc*rd blokkeer tegen het automatisch updaten. Heb een goldprogr*mmer en gold1.40.en wil dat softwarematig voor elkaar krijgen. Ik lees van alles over mk en ppua, maar kan geen enkel bericht vinden wat in duidelijk Nederlands vertelt wat je daar mee moet. Ik ben tevreden als ik een manier heb, waar ik handmatig alle codes in moet voeren. Dan kan *anal+ de boel niet meer verzieken.<BR>Wie kan me daar mee helpen?<BR>Wie heeft een handleiding van Gold1.40, waar alle functie's in beschreven staan?

Geplaatst:

Als ik de helpfile wil gebruiken krijg ik de melding dat die niet gevonden word.<BR>Ik heb secanix editor, maar weet niet wat al die getalletjes precies zijn. Met name de bovenste. De keys invoeren is geen probleem.<BR>Kan iemand hier wat meer uitleg over geven ?

Geplaatst:

verander de ppua en mk01 in random nummers.<BR>(nullen kan ook, maar een aanval op nullen is errug eenvoudig)

Geplaatst:

Kaartje met de chip naar boven houden....<BR>Plakbandje over de linker twee koperbanen plakken.....<BR>Staat als een rots

Geplaatst:

Ik denk dat als je een hardware oplossing<BR>wilt het misschien eenvoudiger is om<BR>pootje 7 en 8 van de 24c16 aan elkaar <BR>te solderen. Dan is die nl write-protected.<BR>Of was je niet serieus?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.