Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Mijn sat ontvanger is een Philips 5816 en ik <BR>bezit ook een gold-card.<BR>De zenders van Canal Digital vallen na een minuut uit en de Spaanse taquilla's werken niet meer.<BR>Wie heeft de nieuwe codes voor mij?
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 hallo peter raemaekers<P>probeer de file's van duck die zijn goed <P><BR> greetings mbon
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 @mbon Zijn 't nu alleen de Keys die benodigd zijn, of moet ik ook de pic veranderen?<P>betreft btw een Ph 7071!
Avalon Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Hallo <P>Als je Taq wilt kijken dat zal niet lukken op dit moment je kunt er discussie's aan spanderen maar zal niet veel helpen. wat de spanjaarden gedaan hebben is gewoon de regiocode geactiveerd en dat kan de Philips niet aan. Hackers zouden al bezig zijn om de software die in de philips box zit te vervangen door een gekraakte versie. om de regio code uit te schakelen.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & informtion
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Avalon,<BR>software die in de philips box zit vervangen door een gekraakte versie(ANDERE FILMWARE). om de regio code uit te schakelen.<BR>Zeer mooi?!<BR>Hoe gaan ze dat doen? vermits Philips niets vrijgeeft?<BR>De Philips doos is er al een paar jaar, en tot op vandaag heeft er toch nog niemand andere filmware in dat kaste kunnen gooien.<BR>Ik ben benieuwd of ze dat kunnen?
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Het betreft een regiocode,wat er gezegd wordt,nou heb ik de nieuwe mkfind eens bekeken,en gezien dat er iets nieuws in zit wat dat betreft,n.ml dat je bij de provider,bijv taquilla een regiocode en een ppv credit op de mosckaart kan schrijven,want het lijkt mij dat het commando wat zij meesturen,toch gecontroleerd wordt via je kaart,regiocode<BR>okee op de kaart ,toestemming om te kijken,misschien dat hier iemand met nog iets meer inzicht eens naar kan kijken,want het lijkt mij bijv dat ambasade personeel bijv,zelfs met een nederlandse doos toch de mogelijkheid hebben om te kijken.,in het nieuwe progje kan dit n,ml per provider worden ingevoerd.
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Geachte heer Benz,<P>Onlangs heb ik van u een automobiel gekocht, te weten een model 500 van het type SEC. Een waarlijk fijn automobiel.<P>Toen ik echter bij Venlo de grens over reed, stond mijn glimmend voortuig echter spontaan stil. Hoe kan dit nu?<P>Met vriendelijke groet,<BR>I.K.B. Enklant.<P>Reply:<P>Sehr geehrte herr Enklant,<P>Helaas is het u niet toegestaan met uw voertuig in andere landen dan de Bundesrepuliek Deutschland te fahren, om uw leed een beetje te verzachten, sturen wij u hierbij een eissenbahnkarte.<P>Natuhrlich staat er op uw automobil wel dat er 'nur bleifrei' in gesteckt kann worden, aber wir bedoelen natuhrlich 'Nur DEUTSCHES bleifrei', dass ist so klahr wie ein klontchen.<P>Toch viel spass met uw voerzug en dass Sie er nog mahl viel naar koeken sollen, als ie buiten voor uw raam staat stil te staan!<P>Grussen,<BR>D. Benz.<BR>_________________<P>Ben ik blij dat ik een oerhollandse Daf rij, die blijft het tenminste doen op nederlandse benzine.<P>Overigens denk ik dat, ALS het inderdaad zo is, dat als iemand dit voor zou leggen aan deze of gene rechter, dit natuurlijk nooit hard gemaakt kan worden: Mediaguard is Mediaguard, Bleifrei ist bleifrei, en zolang er niet bij staat dat het voor 1 land geschikt is, hebben ze denk ik een probleem.<P>Ik denk dat het verhaal van land-gebondenheid een verzinsel is van deze of gene, laat je niet gek maken...
ircasat Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Wie weet waar ik de duck file kan downloaden<BR>Ik zit met het zelfde probleem.<BR>Groet ircasat
Bocky Wocky Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 @Ircasat<BR>Kijk in je PM box.<BR>Groet,<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 hallo<P>wie kan mij de laatste files van taquilla doen toekomen de laatste die ik heb zij van duck 3-4-01 samsung 6 ontvanger<P>groetjes bvdrdobin@planet.nl
ircasat Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Bocky Wocky bedankt voor je snelle reply.<BR>ga lekker zitten prutsen<BR>groet ircasat
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Zijn er nog mensen die problemen hebben met X-zone ook ? <BR>Ik werk met een str8000 en X-zone lijkt mij ook nie meer mogelijk om te ontvangen.<P>Weet iemand waarom ?<BR>Dank bij voorbaat,
rienk Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Zijn er nog mensen die problemen hebben met X-zone ook ? <BR>Ik werk met een str8000 en X-zone lijkt mij ook nie meer mogelijk om te ontvangen.<BR>Weet iemand waarom ?<P>het enige verschil die ontdekt heb en veranderdt is de pmb code Rienk
Satori Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Heb een geleende Mediabox DS1175A/02G. Xzone werkte met de antireset Arst files, maar niet met de antireset Duckfiles. Heb de BPM van Arst overgenomen en daarna werkte Xzone. De BPM is veranderd van 00 00 00 00 00 00 00 fe naar 00 ff ff ff ff ff ff ff fe. Xzone werkt op deze box ook met de Crazy Murdock files die bij mr Duck op te halen zijn.<BR>Op de Nokia 9302S werkt niets meer (met GW)
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Ik weet niet of iemand d'r wat aan heeft maar de duitsers zijn ook druk bezig, alleen mijn duits is niet zo best, met andere woorden ik snap er geen bal van.<BR>Misschien het bekijken waard. <A HREF="http://askat.thoic.net/cgi-bin/Ultimate.cgi" TARGET=_blank>http://askat.thoic.net/cgi-bin/Ultimate.cgi</A>
Aanbevolen berichten