Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><STRONG>Hallo <P>wat de spanjaarden gedaan hebben is gewoon de regiocode geactiveerd en dat kan de Philips niet aan. Hackers zouden al bezig zijn om de software die in de philips box zit te vervangen door een gekraakte versie. om de regio code uit te schakelen.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & informtion</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Weet iemand misschien welke ontvangers geen problemen geven met die spaanse zenders? Ook heb ik nog een vraag. Tijdens het zoeken naar kanalen met bijvoorbeeld een strong of een philips heb ik al 2 keer gezien dat de ontvanger geen sbs6, net5 en youruit laat zien. Dit laat hij ook niet zien met een "eerlijke" canal+ kaart. Is dit een software probleem van de ontvangers en kan je dan een gratis software update claimen?<P>Merci

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ontvangers waar een Aston module in steekt hebben geen problemen cool.gif" border="0

Geplaatst:

Kan me a.u.b iemand zeggen waar ik die files van Duck kan downloaden, die zouden werken voor alle zenders?<BR>sky61084@skynet.be of hier even replyen aub<P>Alvast bedankt confused.gif" border="0

Geplaatst:

ontvangers met aston modules hebben wel problemen. tenminste bij een aston1.04 of 1.05 in humax5100 en 5400 getest.<P>let wel op alleen met mosc kaarten. goldwafer werken nog altijd goed. zoals secanix44c en mastercrd seca file.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by stijn:<BR><STRONG>Kan me a.u.b iemand zeggen waar ik die files van Duck kan downloaden, die zouden werken voor alle zenders?<BR>sky61084@skynet.be of hier even replyen aub<P>Alvast bedankt confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><A HREF="http://digitalsatellite.deep-ice.com/SecaDownload.html" TARGET=_blank>Klik hier voor meer SeC@ Files's</A>

Geplaatst:

kijk eens in je mailbox, ik zet lievere geen URLS op het board.<P>Laat eens weten of het werkt<P>URLS over FUNCARD zijn steeds welkom<P>M.v.g.<P>Peter

Geplaatst:

CI ontvangers met Aston CI's hebben met mosc helemaal geen problemen alleen moet je iets meer doen dan alleen de kaart vrijschakelen. Het is nu iets meer een hobby dan vroeger en je moet weer eens wat nadenken en loggen. Dat is misschien voor sommige mensen wat moeilijker maar je moet dan niet stellen dat Astons problemen hebben met MOSC kaarten. Canal + heeft gewoon het secasysteem iets meer in gebruik genomen en werkt nu met landencode's en PPV idents.

Geplaatst:

Target CI 2000 ontvanger doet op Teq en op X-zone prima werken. Na 5 seconde bevriest het beeld en na een paar seconde beweegt het weer en daarna zonder problemen.<P>Dit even als reactie welke dozen het wel nog doen :-)<P>WebSel

Geplaatst:

Ik heb een Strong SRT8000. Software versie 15. De ontvangst van alle Taquila zenders gaat prima, echter alleen in de spaanse taal. Als ik de engelse taal selecteer is er helemaal geen geluid meer. Is dit ook een gevolg van de invoer van regio code?

Geplaatst:

Vanaf gisteren met mijn mosc op de humax 5400 (aston CI) ook het gekende probleem met taquilla. Ik heb begrepen dat je een PPV ident ID moet loggen, maar nu is het probleem dat ik niet kan loggen (wegens computer boven, satellietaansluiting beneden en geen kabel die lang genoeg frown.gif" border="0 ). Is het mogelijk om ook zonder te loggen de mosc voor taquilla terug te doen werken of moet ik het dan maar stellen met een GW? confused.gif" border="0 <P>Grtz,<BR>Assie

Geplaatst:

"maar stellen met een GW"<P>Ok, een moscje is leuk om mee te klooien, maar om te kijken is een goeie Piccard2 of Funcard toch wel iets gebruiksvriendelijker... smile.gif" border="0<p>[ 22-04-2001: Message edited by: Wimpie ]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hillen:<BR><STRONG>In Spanje zijn ze al een eind opweg om de regio code aan te passen. Kijk op op het bijbehorende board !<BR> <A HREF="http://www.web-sinlimite.com/index02/avisodeco/cuerpodeco/cuerpodeco.htm" TARGET=_blank>http://www.web-sinlimite.com/index02/avisodeco/cuerpodeco/cuerpodeco.htm</A></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ikke alleen Holandes praten en beetje holandes lezen. Kan iemand voor mi een beetje vor tolk spielen. Dan weet ikke ok wat er gezegdtdt wordtt. Alvast zeer geel erug gracia

Geplaatst:

Op mijn Humax, ook problemen met taquila. Dit was al langer zo op de X-kanalen.<P>In ieder geval zijn die van Taquila het actiefst om de hackers een... hak te zetten!<P>We passen on wel aan!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.