Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hello hello hier geen problemen met de humax irc5400 op taq en xx x met aston 1.03 alleen de philips werkt het nog niet bij mij

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

En?<P>Heb je de philips 7071 problemen al opgelost?<BR>Hier werkt canal+ nederland nog steeds niet :-(

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by oer4all:<BR><STRONG>En?<P>Heb je de philips 7071 problemen al opgelost?<BR>Hier werkt canal+ nederland nog steeds niet :-(</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Download secanix 0.45<BR>gebruik de anti reset pic die is bijgesloten. <BR>Edit de lege eeprom hex file<BR>Dit is <B>geen</B> oplossing voor taq....

Geplaatst:

weet niet waar jullie de files weghalen maar ik heb nog helemaal geen problemen gehad.Werk zelf met nokia 9304S maar ze zijn ook getest op nokia 9302s en op de philips en op geen van beide problemen dus misschien allemaal nog harder op zoek naar betere files laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Herdrik,<BR>Ik denk dat er velen op zoek zijn naar werkende files. Jij beweert dat het bij jou wel werkt op een Philips. Wees dan je mede hobbyist eens van dienst en post de url waar deze files hebt gevonden.<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

ik heb een humax 5400 en een aston ci 1.03<BR>met een g*l*w*f*r*a*d en ik heb (nog) geen<BR>problemen met taquilla en de erotische taquilla's.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by rienk:<BR><STRONG>Zijn er nog mensen die problemen hebben met X-zone ook ? <BR>Ik werk met een str8000 en X-zone lijkt mij ook nie meer mogelijk om te ontvangen.<BR>Weet iemand waarom ?<P>het enige verschil die ontdekt heb en veranderdt is de pmb code wink.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hallo,hier is de oplossing:Nieuw frequentie<BR>voor x-zone 12514 H fc5/6 BR 22.000<BR>vpid 165,apid 175,pcr-pid 175 channel-id 4009,pmt-pid 1009<P>Groetjes <P>satbandit junior <P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by rienk:<BR><STRONG>Zijn er nog mensen die problemen hebben met X-zone ook ? <BR>Ik werk met een str8000 en X-zone lijkt mij ook nie meer mogelijk om te ontvangen.<BR>Weet iemand waarom ?<P>het enige verschil die ontdekt heb en veranderdt is de pmb code wink.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>x-zone nieuwe frequentie. 12515:H BR:22.000<BR>FC:5/6<BR>Groetjes<BR>Satbandit junior<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Wanneer raakt iedereen er nou eens van overtuigd dat het probleem met taq NIETS met landencodering te maken heeft!?!?<P>Het is een ppv probleem en zoals digital hier al aangeeft: een aston module heeft er geen last van en 3x raden waarom?<P>een hint: wel eens een telefoonkabel op je module aangesloten?

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Bocky Wocky:<BR><STRONG>@Ircasat<BR>Kijk in je PM box.<BR>Groet,<BR>B.W.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb hetzelfde probleem als Ircasat.Zou je mij aub ook willen helpen? Alvast bedankt.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Bocky Wocky:<BR><STRONG>Hallo Herdrik,<BR>Ik denk dat er velen op zoek zijn naar werkende files. Jij beweert dat het bij jou wel werkt op een Philips. Wees dan je mede hobbyist eens van dienst en post de url waar deze files hebt gevonden.<P>B.W.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Volgens mij heeft ie gewoon niet goed gelezen waar de topic over gaat... frown.gif" border="0

Geplaatst:

Om taq in het engels te zetten moet je de volgende handeling doen.<BR>menu, 4, 1, voorkeurtaal engels.<BR>Hierna gaan ze automatisch op engels (als de film tenminste in het engels is)<P>Groetjes Gerard<BR>moderator s*ca mosc

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.