Gast Geplaatst: 22 augustus 2003 Geplaatst: 22 augustus 2003 Nieuwe firmware erin gezet 160i met behorende eeprom. Toen de nieuwe settingslijst van M_Z erin gezet met flashmonblock. Op het scherm zie ik wel ned1 enz.... maar ik krijg geen beeld.. Wie weet raad
Gast Geplaatst: 22 augustus 2003 Geplaatst: 22 augustus 2003 Geen beeld met orginele kaart? Of niet met funkaart?? Wat geeft abo geldig tot aan?? (menu->0->3) Wat meer info graag.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2003 Geplaatst: 22 augustus 2003 Hoi Sat4allnewbee Abbo sept.03 Geen beeld met or.card en de funcard. Op het beeldscherm gewoon ned.1 enz... maar er komt geen uitzending te voorschijn Ik kan ook geen irdeto kiezen in het menu er staat niets in + menu - D -1 er staat ook niets.. Op Astra geen sign.sterkte op overige wel maar dan staat deze horizontaal Dus moet ik weer opnieuw progge of...... Schotel met twee lbn dus ik monodisq gebruikt en toe alles ingeladen alle kanalen staan erin maar geen beeld.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2003 Geplaatst: 22 augustus 2003 Maar krijg je een rood vierkantje in beeld, dan staat er toch iets niet goed in de kanalenlijst voor de disq, hebt het wel gewerkt?? Die opstelling. Dan weet je of het daar aan ligt. Probeer anders met flashcvt de disq ff te veranderen. Anders toch ff opnieuw patchen. (met normale flash, die gebruik ik ook voor mn monoblock)
Gast Geplaatst: 22 augustus 2003 Geplaatst: 22 augustus 2003 Hoi Arjan, Nee geen rood vierkantje en flashconv, monodisq ook al gedaan maar nog steeds geen beeld nu maar opnieuw pachten met ZIBI8FX. mvg, Hendrik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen