Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een paar films in SKVCD gedownload en ik moet zeggen dat in onder de indruk ben.

Kwaliteit beter dan SVCD (zie eigenlijk geen verschil met DVD) en 120 minuten film op een CD van 80 minuten.

Ik kan het jullie aanraden!!

Geplaatst:

het zal wel niet werken in een standaard stand-alone DVD speler lijkt me? of is het alleen een andere manier van encoderen?

Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak

Geplaatst:

@ Martijn81

Als jouw stand alone DVD speler SVCD kan afspelen dan lukt SKVCD ook.

Ik kan je aanraden om het eens uit te proberen.

Probeer maar eens een film via een nieuwsgroep in SKVCD te downloaden.

De meeste films passen op 1 cd rom, en indien geript vanaf een DVD is de kwaliteit in ieder geval gelijk aan een SVCD.

(volgens sommige berichten op andere forums wordt zelfs beweert dat men de kwaliteit beter vind dan SVCD)

Geplaatst:

Ik heb paar dagen geleden de KVCD versie van de amerikaanse DVD-rip van Xmen2 bekeken , en moet zeggen dat de kwaliteit zeer tot zeer goed is.

Lijkt erop dat het enige verschil tussen een DVD en KVCD de mindere geluidskwaliteit is.

Het kan ook zijn dat de makers de 5.1 niet mee verwerkt hebben.

Veel hele nieuwe films worden nu op dat formaat gereleased/uitgebracht.

Ikzelf heb Pirates of the Caribean, League of Extraordinary Gentleman,SWAT, Bad Boys II en Tombraider 2 al een dag of wat terug mogen zien

Meerendeel van deze films gaat over de 2 uur heen en wordt door vele merken standalone spelers ondersteund.

Heb zelf 5 merken/modellen getest .

groeten,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen