Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo is er iemand die weet welke softwear ik nodig heb om studio 8 bij te werken zodat ik dvds kan branden nu slaat hij alleen vcd op maar geen dvd wat moet ik doen dank u

Geplaatst:

Volgens mij gaat die optie open als ie een DVD writer ziet ?

Ben hier ook begonnen met Studio 8 (inmiddels 8.8)....

(Zelfde geldt voor Nero, die kreeg ook ineens een extra optie met installatie van mijn NEC DVD schrijver).

Geplaatst:

hallo als ik wil opnemen als dvd zegt hij dat hij dat niet ondersteunt vcd gaat wel en ik heb ook een nec dvd schrijver

Geplaatst:

Upgrade wellicht ? Dan zou ie het gewoon moeten doen. In de nieuwere versies worden ook altijd meer en nieuwere writers ondersteund.....

Geplaatst:

Klopt inderdaad, als pinnacle studio 8 al geinstalleerd is voordat de brander gemonteerd wordt vind hij bij montage van de brander deze niet. Brander type is namelijk vermeld in het register. Programma eerst de-installeren en hierna opnieuw installeren. Volgens mij vind je op de website van Pinnacle ook een programma om je register op te schonen. Heb zelf ook dit probleem gehad.

Greetz.............René

Geplaatst:

Hi,

helemaal juist,

1-Studio 8 compleet deinstaleren, 2-regclean van pinacle downloden, 3-regclean

opstarten en de juiste aplicatie(studio 8) kiezen en uit het register cleanen,

4-PC opnieuw opstarten, 5-studio 8 opnieuw installeren en daarna de nieuwe update installeren (vers. 8.8)hierna moet alles prima werken

Gr Rob

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen