klinkie Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Hallo,<P>Weet iemand hoe je je autoupdate van je kaart kunt controleren ?<P>0c,od,oe key eruit halen <P>alvast bedankt voor de reactie dat zeg ik ..............linux
Chismaneric Geplaatst: 11 april 2001 Geplaatst: 11 april 2001 Of je kaart AU is hangt af van de combinatie<BR>PPUA en 01 key. Als je daar random getallen<BR>invult istie niet meer AU.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Net zo als je zelf al zegt, de c/d/e key er euit halen, dan laat je hem een nachtje in je ontvanger zitten, en als je dan weer beeld hebt, dan is ie AU.
Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Bedoel je AU op een wafer? Dan heb je al antwoord gehad in de bovenste postings, maar gebruik je een clone, dan kun je dat simpelweg testen door de 0c-0d-0e keys er af te halen en max. een half uurtje geduld te hebben, floept ie weer aan, is ie AU, doet ie dat niet? Pech... Bovenstaande geld alleen in SECA-dozen, CI-ontv. hebben sowieso moeite met updaten als er niks op je kaart staat.<P>Wil je checken wat er op de kaart staat, zul je moeten uitlezen en brute-forcen om de key's (ook de 01) er weer ui t te halen. <P>Werkt echt goed en snel tegenwoordig.<P>K
klinkie Geplaatst: 12 april 2001 Auteur Geplaatst: 12 april 2001 bedankt voor de reactie`s<P>Maar ik begrijp iets nog niet moet er in de keys ff staan of 00 of iets anders <P>groeten a dat zeg ik ..............linux
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 maakt niet uit, typ maar wat in, of zet alleen de keys van deze maand erin (zoals Bocky al zei)
Bocky Wocky Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Of tijdelijk even de code's van deze maand (april) er in zetten.<BR>Zit je niet de hele avond naar een zwart scherm te kijken.<BR>Morgen effe je kaart uitlezen en het is duidelijk.<P>B.W.<p>[ 12-04-2001: Message edited by: Bocky Wocky ] There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Aanbevolen berichten