Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hcwit:<BR><STRONG>zoek je de seca files die kan ik je wel geven moet je even je email adres door geven <BR>dan kun je ook taquilla zien en hoenull</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>kan je ze mijn ook geven
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 beste hcwit kan jij die filesook even emailen ik heb ook een philips dst 5816<BR>mijn email is p.vd.wiel@quicknet.nl alvast bedankt
Gast Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Wat is het hier? Een hobbyboard of een vrijschakel seviceboard Mensen doe zelf eens wat moeite om de materie te begrijpen,het is niet altijd even gemakkelijk, maar daar is het een hobby voor!!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 een goldwaferkaart voor je Philips??? Ik wist niet dat Philips ook al tuindeuren maakt?
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hcwit:<BR><STRONG>zoek je de seca files die kan ik je wel geven moet je even je email adres door geven <BR>dan kun je ook taquilla zien en hoenull</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>ik zou gaarne deze files ook willen hebben<BR>groeten debeuker<BR>satalliet@freemail.nl
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Beste mensen, geloof nou toch wat er al eerder vermeld is: JE krijgt taq niet aan de gang op een c+ goedgekeurd secakassie. De files heb je dus niet aan, tenzij je een vrije secabox hebt of een aston cam bijv. met dvb kaart in je pc. Ik heb op mijn kathrein en op mijn dvbkaart nl. wel alle zenders, incl. de voor zo vele belangrijke x en xx. Auto update werkt niet, maar daarvoor stop ik hem in mijn philips op taq 2, die doet het namelijk wel. Vraag me niet waarom. De files zijn gemaakt door een whizkid uit Spanje die nu zijn zonden overdenkt terwijl hij wacht op de rechtzaak van Taq. tegen hem. Ze zijn daar wat heftig bezig geloof ik! Dus tenzij je beschikt over vrije seca receiver, niet vragen om files!
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Wanneer gaat de philips nu echt eens werken.<BR>Kan nog steeds niet kijken naar x xx <BR>Stuur me files <BR>dank loka
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Beste HCWIT,<P>Wil je mij svp deze files ook mailen.<BR>Mijn e-mail is: w.langenhuyzen@wxs.nl<P>BVD
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Hee stelletje *********<BR>zijn jullie nou van die hemelbestormers???<BR>Willen van alles uit de ruimte pikken maar zijn het aardse net nog niet machtig!!!!<P>Ga nou eens zoeken op het internet en lees!!<P>Dit gezeur om files komt op mij over als volgt:<P>Ik wil wel kijken maar niet betalen en ik ben ook nog eens heel erg lui.<P>Ik hoop dat de mensen die het aangaat zich heel erg aangesproken voelen.<P>Sat4all betekent volgens mij niet sat4nothing.<P>gegroet,<P>Zeeman.
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Zeeman:<BR><STRONG>Hee, een beetje zelfstudie mag ook wel hoor!!<P>Anders lekker over het tuinhek klimmen ipv. openen.<P>suc6.<P>Zeeman</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hcwit:<BR><STRONG>zoek je de seca files die kan ik je wel geven moet je even je email adres door geven <BR>dan kun je ook taquilla zien en hoenull</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Nog zo een die denkt dat we weer gewoon zonder te betalen geil kunnen worden op z'n spaans. Graag die files svp b110350@hotmail.com<P>
Bocky Wocky Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Kunnen we geen bedel forum openen <BR>Mensen, onderneem nou zelf eens wat.<BR>Ga naar <A HREF="http://www.altavista.com" TARGET=_blank>Altavista</A> en search op "seca keys" of "mosc" of "goldcard" of "piccard" enz enz... moeilijk he !<P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Genoeg gezeurd, dit topic is bij deze CLOSED !!!<P>IQ<BR>
Aanbevolen berichten