rommelaar Geplaatst: 24 augustus 2003 Geplaatst: 24 augustus 2003 Ik ben al enige jaren in het bezit van een grundig mst100 analoge weersat ontvanger. Nu is het mij bekend dat de meteosat 7 in het jaar 2003 word vervangen door nieuwe digitale weer satellieten. Er waren tot de laatste tijd geen problemen met de ontvangst van meteosat 7 maar nu krijg ik soms uren geen fotoo's meer binnen. Heeft er iemand hier ook problemen mee die toevallig zo'n ontvanger heeft? Of moet ik het probleem bij mijn apperatuur zoeken? bijvoorbaat dank Cees ps nog een vraagje.Weet iemand of er al digitale weersat ontvangers te koop zijn en zo ja waar? Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
TCDD Geplaatst: 24 augustus 2003 Geplaatst: 24 augustus 2003 Wellicht kun je iets vinden in deze thread. Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
rommelaar Geplaatst: 24 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2003 he tcdd je hebt me heel goed geholpen met je verwijzing. Bedankt daarvoor cees Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen