Gast Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Ik kocht een secakaartje van een particulier.<BR>(kreeg er een aanmeldingsformulier bij).<BR>Mijn vraag: bezit zo'n nieuwe kaart al een ppua of wordt die er bij het activeren (na natuurlijk aanmelding) erop gezet?
fenzo Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 een maagdelijke kaart heeft nog geen ppua en ook geen mk01, deze worden er pas na activatie opgezet.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Die zit er als het goed is al op. Pas als jij je hebt aangemeld wordt je kaartje geactiveerd.
Murdock Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Klopt! Als ook de bitmap!<P>Ik heb een orgineel werkend kaartje met een standaardpakket omgezet naar top-pakket, werkt ook prima, ook tijdens au! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 kan inderdaad , de ppua en 01 worden er pas opgezet nadat je bent aangemeld <geregistreerd>bij c+ wat ze er wel voor je al opzetten is de 0c-0d-0e ben je binnen een aantal dagen na aanmelding niet geregistreerd gaat de boel weer uit <meestal>gr juan
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Ik heb zo,n kaart die in de proef periode zat uit gelezen.<BR>Dan staat er ook de datum op waneer hij uit gaat met mk4 is deze datum te verzetten.<BR>Ik weet niet of het werkt want de kaart is niet van mij.<BR>maar ze schrijven geen au en mk1 in deze periode dus als het zou werken is het niet langer dan dat ze nieuwe mnd. code er inzetten want die gaat niet mee in een proef kaart.<BR>Maar je kan wel de au en de mk1 van een werkendekaart er in zetten.
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Ik was nog even vergeten te melden in het bovenstaande bericht dat ook de bpm uit een werkendekaart moet worden mee genomen.<BR>Of zet in de bpm op de laatste plaats FF werkt altijd.
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Pas nadat c+ het formulier heeft verwerkt wordt er een MK01,PPUA, etc. geschreven, deze zijn dus nog niet aanwezig in de 2 weken pre-activatie, PBM correctie vindt hierna nog steeds plaats (ong. 2 weken).<BR>Met MKfind40 kan je de bitmap veranderen en locken zodat deze correctie niet plaats vindt, in tegenstelling tot vorige reply niet laten eindigen op FF maar beter op FE, of nog beter de orginele BMP. <BR>JD
Aanbevolen berichten