Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kocht een secakaartje van een particulier.<BR>(kreeg er een aanmeldingsformulier bij).<BR>Mijn vraag: bezit zo'n nieuwe kaart al een ppua of wordt die er bij het activeren (na natuurlijk aanmelding) erop gezet? laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Klopt! Als ook de bitmap!<P>Ik heb een orgineel werkend kaartje met een standaardpakket omgezet naar top-pakket, werkt ook prima, ook tijdens au!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

kan inderdaad , de ppua en 01 worden er pas opgezet nadat je bent aangemeld <geregistreerd>bij c+ wat ze er wel voor je al opzetten is de 0c-0d-0e ben je binnen een aantal dagen na aanmelding niet geregistreerd gaat de boel weer uit <meestal>gr juan

Geplaatst:

Ik heb zo,n kaart die in de proef periode zat uit gelezen.<BR>Dan staat er ook de datum op waneer hij uit gaat met mk4 is deze datum te verzetten.<BR>Ik weet niet of het werkt want de kaart is niet van mij.<BR>maar ze schrijven geen au en mk1 in deze periode dus als het zou werken is het niet langer dan dat ze nieuwe mnd. code er inzetten want die gaat niet mee in een proef kaart.<BR>Maar je kan wel de au en de mk1 van een werkendekaart er in zetten.

Geplaatst:

Ik was nog even vergeten te melden in het bovenstaande bericht dat ook de bpm uit een werkendekaart moet worden mee genomen.<BR>Of zet in de bpm op de laatste plaats FF werkt altijd.

Geplaatst:

Pas nadat c+ het formulier heeft verwerkt wordt er een MK01,PPUA, etc. geschreven, deze zijn dus nog niet aanwezig in de 2 weken pre-activatie, PBM correctie vindt hierna nog steeds plaats (ong. 2 weken).<BR>Met MKfind40 kan je de bitmap veranderen en locken zodat deze correctie niet plaats vindt, in tegenstelling tot vorige reply niet laten eindigen op FF maar beter op FE, of nog beter de orginele BMP. laugh.gif" border="0 <BR>JD

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.