Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een kennis van mij heeft een humax ontvanger, en die kan heel makkelijk en vooral zeer snel kanalen programmeren. Humax aansluiten op je computer en vervolgens met de juiste software de kanalen in de juiste volgorde slepen. Ook het wissen van kanalen waar je niets aan hebt gaat ook snel. Met de philips, strong, pioneer ect. ect. is het inladen en verschuiven van kanalen echt een drama. Heeft iemand voor deze ontvangers een proggie?????

Geplaatst:

Nee maar als jij een oplossing hebt dan oor ik dat graag ik weet wel dat ze bezig zijn met zo een canal editor voor philips seca bak<BR>dat scheelt weer veel werk

Geplaatst:

Voor zover ik weet is 't ook mogelijk om een Philips op de PC aan te sluiten<BR>Serieel of parrallel<BR>Ik weet alleen niet of er al goede software voor is?? frown.gif" border="0

Geplaatst:

Hier zijn de knappe koppen hard mee bezig om hier wat voor te maken wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik ben met zo iets aan de gang. ik heb een PC serial aan de Philips gehangen. En toen de hardware open gestuurd. Maar ik loop klem. Ik heb het gedaan volgens het systeem van de duitse boxen. Maar ik Krijg die box we in Service mode. Dan staat er op de Display ( -SE- ). Volgens die duitsers met wie ik contact heb gehad zit het hem in de non-68k-CPU. Waar voor een geheel nieuw stuk software gemaakt moet worden. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb contact met de groep die hiermee bezig is. Uitlezen van de kanalen lukt al, het terugschrijven is nog een probleem. Maar hier wordt aan gewerkt.<P>2B continued...<P>Dreeke smile.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dreeke:<BR><STRONG>Ik heb contact met de groep die hiermee bezig is. Uitlezen van de kanalen lukt al, het terugschrijven is nog een probleem. Maar hier wordt aan gewerkt.<P>2B continued...<P>Dreeke smile.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik hoor het graag van je Dreeke, wanneer alles lukt.

Geplaatst:

ik heb zelf ook zo'n dst 5816 mischien is het mogelijk dat "het team "meteen een oplossing kan vinden voor het probleem van de regiocode. <BR>Waardoor bepaalde providers uitvallen, gezien het resultaat van tq, zullen de andere providers ook wel overgaan tot de zelfde truc.<P>bvd aan het team<P>ed<p>[ 13-04-2001: Message edited by: evos ]

Geplaatst:

MEt het regio probleem houdt'het team' zich ook bezig wink.gif" border="0

Geplaatst:

Zouden 'de heren' de documentatie hiervoor beschikbaar willen stellen, in welke mate dan ook? Ben met name geinteresseerd in de gebruikte code's die de box aansturen. <P>Het in service-mode schakelen lukt me ook wel, maar philips gebruikt, zoals al vermeld is, een andere code-set dan zijn duitse broertje. Als programmeur zou ik hier een leuke bijdrage aan kunnen leveren nl.<P>Succes gewenst aan 'de heren' alvast smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.