Satori Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Bedankt voor de info. Zodra ik weer in NL ben (eind van de week) ga ik de alles gedetailleerd bekijken.
Gast Geplaatst: 11 april 2001 Geplaatst: 11 april 2001 Het probleem is dat de nl philips dozen de taquilla ecm niet meer lijken te zien , log maar eens met een logger , er komt helemaal geen data meer voorbij.<BR>Dit is dus niet simpelweg even op te lossen met een pic file of zo.<BR>OP dit moment lijkt het of de common interface de enige is die er geen last van heeft.<BR>Hou er ook rekening mee dat als de sream dadelijk wel weer gelezen word de ppv op die kanalen ook aktief is. Dus met een mosc werken is dan extra werk daar je de ppv records iedere keer moet aanpassen.<BR>Met de gw heb je er voorlopig geen last van. met de fun al helemaal niet
Bocky Wocky Geplaatst: 11 april 2001 Geplaatst: 11 april 2001 Zo'n flatgebouw aan de buitkant van je ontvanger wordt er natuurlijk niet fraaier op.<BR>Volgens mij zijn die complete kaartjes maar zo'n 40,= dus...<BR>Losse dunne print is overigens te bestellen bij ***geen-reclame***.nl<P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Satori Geplaatst: 11 april 2001 Geplaatst: 11 april 2001 Tech, bedankt. <BR>Het lijkt me toch wel leuk om met de picc2rd te spelen. Ik heb de picc2rd layout bekeken. Volgens mij kun je op een bestaande piccrd eenvoudig een opsteekprintje maken dat gebruik maakt van de bestaande ic voetjes, waar dan de picc2rd pic en eeprom op zitten. Op die manier hoef je niet een speciale dunne print te laten maken (of kopen). Heeft iemand dit al gedaan? Is er belangstelling voor?
Satori Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Voor 40,- kun je inderdaad beter een kaartje kopen. Ik wist niet dat je die standaard kon kopen. bedankt.
Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Je kunt er inderdaad ook een adapter opzetten, kost 5 piek zoiets in Spanje. Wordt het inderdaad wel een flatgebouw van. maar ach, die kaart ziet sowieso niet uit.
Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Ik heb vanmiddag een Nokia 9302 gezien met goldwafer en teq. werkte. Er zat wel oude software in "versie 6". Dus het zou moeten kunnen om de teq. in nederland te ontvangen met een C+ gekeurde reciver (mist je er oude software in kunt krijgen.(en die sofware heeft ook weer nadelen, hij loop vaak vast onder het zoeken van kanaalen).<P>Henri.
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Ook de Nokia 9800S en de Echostar met Seca module doen het.<BR>Zowel met de 1.03 als de 1.05 cam.<BR>Het probleem zit hem gewoon in de regiocode van de ontvangers.
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Regio code?<BR>Laat me niet lachen , als je eerdere berichten gelezen had ,had je kunnen lezen dat er geen ecm stream is op de taquilla's,dus de ontvanger "ziet" helemaal geen seca signaal ,laat staan dat die een regiocode kan lezen <BR>Het zit hem echt in de software van de ontvangers,heb je een oude versie heb je geluk.......
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Klopt wat Tech beweert. Heb je een Strong 8000 met de V15 van D'Assault erin. Kijk dan maar naar de T*'s. Wel regelmatig die uitval van 5 seconden. Maaaaaaarrrrr ... dit bewijst duidelijk wat Tech schrijft, het zit hem in de software van de tuner.
rienk Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 die uitval van enkele sec is mij niet meer opgevallen maar zit er dik in dat straks wel weer terug komt Rienk
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Voor de Strong en Philips zijn files te vinden op De site van Digital Satellite.<P><A HREF="http://digitalsatellite.deep-ice.com/" TARGET=_blank>Klik hier om naar Digital Satellite te gaan</A>
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Ik heb een 9302s en alles werkt prima, heb ik zeker een oud ding (1jaar) maar ben er blij mee.
Aanbevolen berichten