Gast Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Ik heb in t forum nou zoveel gelezen over het missen van kanalen bij Anaal Digitaal, maar wat is de beste oplossing? wachten.....of nieuwe software laden....plse help!!!
Gast Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Geloof het maar van iemand die het ondervonden heeft : niet upgraden naar 20, ik kon daarna niet meer terug naar 15, en bij versie 20 krijg je geen taquilla zenders meer. Ik zou dus wachten tot het moment dat er een fix is, je kunt beter de 10-sec bug hebben dan helemaal geen taquilla. Voor de rest win je weinig met een upgrade, het is niet zo dat je opeens meer kunt. Als jij het probleem hebt dat je bepaalde zenders niet kunt 'toevoegen' moet je eens een demper van 20 db tussen je kabel en de decoder doen (zodat het signaal onder de 3 zit). Als je nu weer zoekt denk ik dat hij hem wel zal vinden<p>[ 10-04-2001: Message edited by: freddya ]
The Librarian Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 To Freddya:<BR>ik heb ook de nieuwe strong soft in m'n str8000 gehad, toen dit niet beviel heb ik de oude versie terug gezet, en alles werkt weer als vanouds, welke problemen krijg jij bij het terug zetten van de oude software???
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Tijdens de update procedure gaat er helemaal niets fout. Uiteindelijk zegt hij dat ik de receiver uit en aan moet zetten, en dan krijg ik dus niet eens meer de lettertjes voor de tijd. In het spy window van de loader geeft hij nog wel een melding, en uit die melding blijkt dat hij nog altijd opstart met het boot gedeelte uit de da3ned3.bin, terwijl ik die toch eigenlijk al overschreven had....
The Librarian Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Gebruik je wel de "oude" loader om de v15 bin te proggen? met de loader die bij het V20 pakket zit werkt het inderdaad niet.<P>GRTZ Andre
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Ik heb zelf ook een Strong met versie 15 en inderdaad de 10 sec uitval op de T*q kanalen. <BR>Met het bestand van Sathack Ro was dit verdwenen. Voor 1 april. toen kwan de steek smartcard op 0019. Ik probeer nu om beide op een kaart werkend te krijgen. Is dit al iemand gelukt ?<P><BR>Huub
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 De laatste sathack files hebben geen probleem met de resets van id 0019.<P>suc6<P>nitwit
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 En ben je met die laatste Sathack files dan ook van de 10 sec onderbrekingen af?<P>Grtz,
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 het schijnt dat de sathack files niet (altijd) werken op de Strong. Als je een philips (of andere) secadoos hebt, moet je nog even wachten op de taqs. Alle tot nu toe bekende files op de GW werken niet voor de Taqs<P>nitwit
Aanbevolen berichten