Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 hallo allemaal <BR>ik heb een probleem met een nokia 9302 s en wel na 25% kanalen zoeken springt de kast in stand by.<BR>Waar kan ik een download vinden om dit probleem op te lossen?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 Even nieuwe sw in je ontv laden. Kan je vinden op <A HREF="http://www.strongsat.com" TARGET=_blank>www.strongsat.com</A>
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 Dat gaat heel goed werken....Strong soft in een seca Nokia doos.. <P>Voor de Nokia 9302 S ben je toch echt helemaal overgeleverd aan de grillen en wensen van C+. Alle softupgrade kan bij deze goedgekeurde secadozen alleen via de importeur of via een satellietupload verlopen. Is een van de eisen die C+ stelt aan orginele secadozen van dit moment.<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 Probleem opgelost nieuwe software van nokia(zij lezen dus ook mee) alles ok bedankt.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 @satwatcher<BR>Die doos van Nokia komt uit dezelfde fabriek. Dit is de Dassaultfabriek in farankrijk. Eigendom van Thomsson. Nokia maakt geen seca's! Ze hebben de licentie niet! Dus laten ze een doosje stempelen. Ook de nieuwe 9304 is gewoon een nieuwe voorkant met een derde generatie board erin, jammer voor Nokia......
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 Als het goed is komt de galaxis ook van die straaljagerfabrikant in France, zie softwareversie in secadoos.<BR>
Satori Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Dit is inmiddels een oude topic, maar wil iemand me laten weten welker strong sw versie in de 9302s past. Op de strong site staan nogal wat versies. Bedankt.
Aanbevolen berichten