Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik vraag me nu eigenlijk af hoe het probleem van begin April met prov.0019 C+NL is opgelost...<P>Ik gebruik nu de Duck-files op de philips seca-doos en die werken perfect ( op de Taquilla na maar dat is een nog moeilijkere kwestie ).<P>Daar werd in de eerpom-file een provider bijgeplaatst die de fake keys opslurpt.<P>Eigenlijk moet ik me geen zorgen maken maar hoe komt het dan dat als ik diezelfde provider bijmaak op mijn andere (freeseka)eeprom-file, ik hetzelfde probleem blijf hebben...<P>De laatste ff bij bpm op fe zetten heeft ook geen zin.<BR>Het is dan ook wel heel raar dat zelfs bij alle ppua en bpm op ffff en key 00/01 op 0000 fake keys worden overschreven op de eeprom.<P>Graag zou ik dan ook een goede omschrijving krijgen hoe de uitval van het Ned.pakket kan voorkomen worden.<P>Dank bij voorbaat en proficiat met het goede werk dat jullie leveren !

Geplaatst:

Je moet het zo zien de duck files hebben zeg maar een blokker in zich zitten, deze laat niks meer toe aan de eeprom ,dus een autoupdate werkt ook niet met deze file's (heb het hier zelf ondervonden).<BR>Als je nu een file veranderd die wel update's binnen laat en je zet er een fake provider bij dan helpt dit niks, want de prov kan nu nog gewoon je kaart veranderen.<P>Volgens mij werkt het zo ongeveer ,verbeter me maar als het anders ligt.<P>Hebben die fake prov wel zin ? je kunt dit testen door de fake prov uit de eeprom file te halen en dan kijken als het nog werkt, je moet het dan wel met de duck of de arts file's doen.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Ik heb hier een gewone secanix keyfile met 4 fake providers en die werkt perfect..<BR>Wel moet je niet vergeten de 3 keys in te vullen met iets anders dan 000000.

Quo signo nata es?
Geplaatst:

@ murdock<P>Ik heb de file gedownload bij oom dagobert, maar helaas geen beeld op de taqs. Wat is zou het principe zijn in jouw files om de taq-attaques te omzeilen?<BR>Misschien kunner we er iets mee.<P>nitwit

Geplaatst:

Murdock,<BR>laat die file maar komen, ik wil hem testen op een echostar ip2100, een humax irci-5400 en en philips ontvanger.<BR>maes.guy@pandora.be<BR>Ik laat je snel het resultaat weten!

Geplaatst:

Als je de readme goed leest, staat er ook dat de taq's niet werken op NL-dozen....<P>Dat heb ik ook nooit beweerd, het bestand bevat geen fake-providers... Dit zou alleen maar verspilling zijn....<P>Taqs werken op dit moment alleen op Aston dozen of dozen met Aston cam's.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Ik heb een file aangemaakt waarin géén fake-providers staan, dwz alle providers worden gebruikt met een zenderpakket en deze kijkt ook gewoon dwars door die attacks heen.<P>Providers die erin staan zijn:<P>0019 Canal Digitaal<BR>0004 Canal Satellite<BR>0009 Nummericable<BR>000a Stream Nova<BR>000c CSE Taquila (Taq. works only on Aston (-cam) others are good!)<BR>000f Absat Cinestar<BR>0010 D+ Telepui<BR>0011 Calcio+<BR>0003 Canal+ France<BR>001d Cyfra+<BR>0025 ABSAT 2000<BR>0029 C+ Horizons<BR>001c Mediasat Sport<BR>001d TVB Superchannel<BR>0012 Canal ProTV<P>Alles werkt in het uitgebreidste pakket, de file bevat geen pincode en loopt dus ook niet vast...<P>Ik zoek nog beta-testers hiervoor, zo kan ik zien of ze op andere ontvangers ook niet crashen.... De file is trouwens auto-update te maken dmv PPUA's en BMP's.<P>Groet,<P>Murdock<BR>murdock@hotfm.demon.nl

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.