Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Als een beginneling het volgende:kan ik met mijn goldwaverkaart een officiele Canal+ kaart "uitlezen ?" om codes aan de "communitie" te leveren. Hoe moet ik codes handmatig invoeren in zo'n goldwaverkaart als secafiles niet te vinden zijn. Ik begrijp dat een en ander niet zo 123 uit te leggen is, maar weet een van U waar info hierover in begrijpelijke taal te vinden is,want ook na vele dagen "surfen" is me veel niet duidelijk waar eea te zoeken. mvg
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 wie heeft de nieuwe seca codes voor canal+ en taqulia help hoenderdaal3@zonnet.nl
Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Nou een goldwaffer is niet in staat om een andere kaart uit te lezen. GW(=afkorting)is een kaart waar een eeprom en een pic inzitten<BR>Pic staat voor een processor.<BR>Zo'n kaart is in staat mits juist geprogd een andere (officiele)kaart na te doen. Op deze manier kun je beeld toveren op je tv.<BR>Om die GW van je kunnen gebruiken moet je hem proggen(programmeren), daarvoor heb je hardware nodig, dit is er in vele soorten en maten. Daarnaast heb je een stukje software nodig om deze programmer te laten werken.<BR>Omdat de keus zo groot is en iedereen een eigen smaak heeft is het moeilijk te zeggen wat je moet kopen.<P>advies: snuffel nog es over het net om achter eea te komen .<P>suc6<P>Zeeman
Aanbevolen berichten