Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

The official boxes have got the modified firmware to cope with the command.<P>It looks like this measure is designed to stop cross region reception.<P>It won't stop someone in Spain, for example, with an official Spanish S*ca<BR>box from using a pirate card and seeing Taq. channels!!!<P>It will stop someone in France, for example, using a pirate or official<BR>spanish card in their Fench Seca box to view Taq.<P>Vertaling:<P>De officiële dozen hebben gemodificeerde firmware die met het nieuwe commando overweg kunnen.<P> Het lijkt erop dat de maatregel er op gericht is om buiten regionaal kijken te stoppen.<P>Het kan niet tegengaan dat er iemand in Spanje bijvoorbeeld met een officiële Spaanse S*ca-doos met een piratenkaartje naar de Taq. kanalen kijkt.<P>Het sopt wel iemand in Frankrijk bijvoorbeeld die met een piraten of officieel Spaans kaartje naar de Taq. kanalen wil kijken.

Geplaatst:

Ok, even analytisch naar kijken:<P>Aannemende dat de Officiele s*ca dozen dozen zijn die je van de aanbieder krijgt met de door hun gemodificeerde firmware, is het dus volgens de bovenstaande text ook zo dat mensen die een eigen reciever hebben gekocht met de door de leverancier meegeleverde firmware dezelfde problemen zouden hebben als pirated kaarten ondanks dat ze alleen maar een originele kaart bij c*nal pruts hebben besteld ... Dit lijkt mij dus een beetje onzinnig.<P>2e punt is als het alleen op landcode is gebaseert, je niet je camping schotel met NL reciever 2 maanden mee kunt nemen naar je vaste camping in frankrijk waar je mischien ook wel een originele kaart voor hebt ... Ik neem aan dat dit inkomsten derving zal geven.<BR>evenals de 'overwinteraars' in spanje die ook een NL box hebben ...<P>Dit zijn maar een paar ideeen, flame mij niet<BR>over deze korte brainstorm, ik ben gewoon een<BR>aantal dingen op een rijtje aan het zetten en heb dit nog niet nagekeken!<P>Vooralsnog lijkt de STR8000 geen problemen te ondervinden van deze attaque ...

Geplaatst:

Ik heb wel de org spaanse kast weer aan de praat op t*q maar de org nl (bv echostar niet)<BR>zit hem in de firm ware maar de oplossing is bijna klaar even geduld dus .<BR>Gerard

Geplaatst:

Yep mooi verhaal nu weten we dus wat in het kastje gebeurt.<BR>Maar dat een oplossing eraan komt voor de goldcardjes?<BR>Zit voorlopig dus in de firmware.<BR>Ben bang dat meerdere providers dit truukje gaan uithalen en dat de oplossing in de hardware gaat zitten.<BR>Maarja zoals altijd denk ik hard op en kan ik er goed naast zitten..<BR>Afwachten maar..<P>Billy wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.