Gast Geplaatst: 26 augustus 2003 Geplaatst: 26 augustus 2003 Ik heb sinds kort de dreambox, heb dit hele forum al afgezocht naar bruikbare tips... Als ik gewoon een willekeurig net opzet met ondertiteling, zie ik onderaan waar het hoort is het duidelijk en goed zichtbaar. maar in het midden van het beeld en bovenin zie je transparant weer diezelfde ondertiteling, dit is erg storend hoe kan ik dit oplossen?? gebruik de emu van Ronaldd. Alvast badankt voor jullie hulp!
Gast Geplaatst: 26 augustus 2003 Geplaatst: 26 augustus 2003 hmm probeer je schotel eens wat beter af te stellen, volgens mij komt dit door een slecht afgestelde schotel. groeten
Ron Geplaatst: 26 augustus 2003 Geplaatst: 26 augustus 2003 Dat ligt natuurlijk niet aan de afstelling van de schotel. Controleer je scartkabel(s) en zet je Dreambox op RGB (av-settings) Tox.
dijk Geplaatst: 26 augustus 2003 Geplaatst: 26 augustus 2003 Heb ik ook gehad, een dikkere scartkabel (beter afgeschermd) en het probleem was verholpen. gr..Jac
Gast Geplaatst: 26 augustus 2003 Geplaatst: 26 augustus 2003 Ik heb inderdaad een vrij dunne scart kabel zal vanavond een betere proberen! Badankt.
M-Jay Geplaatst: 26 augustus 2003 Geplaatst: 26 augustus 2003 Ik heb ook dit probleem gehad, dit had bij mij te maken dat mijn Philips TV 2 SCARTS heeft waarvan er maar 1 RGB is. Ik heb mijn DB toen in de andere SCART geprikt en weg probleem! Kijk ook FF naar dit topic. Greetz, M-Jay Xtrend ET10000, 1xDVBS 2xDVBC | Triax 78cm | Invacom SNH-031 0,3dB LNB | Moteck SG-2100Samsung DCB 9401R | 3 Raspberry Pi (XBMC, Domoticz) | AppleTV2 | Apple TV 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen