Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, na 4 dagen rommelen met de Strong Reciever en zijn blijkbaar specifieke problemen ben ik er nu uitgekomen zodat alles het weer doet op een Piccard.<P>1: Zorg voor een goede PIC.hex (ik maak nu gebruik van de hex van Ducky) en program hem via ICProg 1.03b met als oscilator 'HS' en <B>GEEN</B> fuses aan.<P>2: Neem je (voorheen werkende) Eeprom file, en zet er de keys voor maart in. Save de file.<P>3: Download als je het nog niet hebt <B>PicBinEdit</B> en laad je EEprom.hex bestand in. Ga alle providers na, en controleer of de datums op 31 maart 2001 staan (of hoger, heb ik niet gecontroleerd).<P>4: Save het bestand met aangepaste datums, en programeer je 24c16 met ICProg 1.03b.<P>Dit zal het probleem verhelpen als je net als ik voorheen met de nieuwe keys geen C+ 16/9 maar bijv. WEL Cinecinem*s had.<P>Ik weet niet of dit het probleem van de bekende 10sec. zwart oplost, maar dat schijnt een Strong probleem te zijn, niet een Piccard of key-probleem!<P>Je kunt (behalve C*n*l Digit**l) de meeste AU laten, ik heb het getest met Abs*t, en dat werkt gewoon door met AU.<P>Ik weet niet hoe het gaat met nieuwe key's maar adviseer om de datums dan op te hogen naar de volgende maand.<P>Veel plezier, en probeer eens zelf wat te rommelen als er problemen zijn. Is leuk (mits je er tijd voor hebt) en je leert wat meer over de hoby en Sec* in het algemeen !<P>Hopelijk hebben jullie probleem gevallen hier ook wat aan.<P>Met dank aan ducky en andere die met eventuele oplossingen kwamen!<P>Imagica.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.