Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

!!!!! HEEEEEELLLP !!!!!<P>Mijn philips bakkie doet nix meer ...<P>Hij blijft nu constant bij de melding <I><B>"INSERT SMARTCARD"</B></I> staan ...<P>- de bak reageert nergens meer op<BR>- kan niet in menu komen<BR>- ziet geen kaartjes (pic en officieel)<BR>- seasons wordt ook niet gezien<BR>- enz. enz. enz.<P>'t is net of hij ergens in de software vastzit (hmmm ... windows based ???)<P>is er een methode om 'm op de één of andere manier (softwarematig ??) te resetten ????<P>help ...

Geplaatst:

Stekker d'r uit en weer, ff wachte, en weer d'r in (net als Win...uh...ramen...) tongue.gif" border="0 <P>Of je kaartlezer is defect... frown.gif" border="0<P>Suc6, Wiz

Geplaatst:

euh ... ben blond, maar niet zó blond wink.gif" border="0<P>stekker was dus al geprobeerd !!<BR>wil alleen weten of er meer opties zijn zodat ik 'm niet perse op hoef te laten sturen naar philips ... bennik m niet een paar weken kwijt ....<P>snappie ??

Geplaatst:

Hallo <P>Als je hem op gaat sturen dan is tie 18 werkdagen weg en je krijgt geen vervangende.<P>Als je even handig bent dan laat je hem even 6 uur van de stroom af dan reset de startfunctie kanalen blijven gewoon staan in de lijst die je hebt.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator: News & Information

Geplaatst:

Wat ik zal doen is er een org kaart er in doen dus geen bewerkte kaart maar org.<BR>kijk dan of de tuner weer werkt.<BR>De philips heeft een kaart nodig om in het menu te komen en de zenders te kunnen versetten.<BR>ben je met de kaart aan het experimitern geweest?????

Geplaatst:

Heb de orginele kaart ook al geprobeerd ...<BR>en nope niet mee aan't expirimenteren geweest ...<P>iedereen bedankt voor de reakties, maar ik denk dat ik 'm dan maar moet opsturen ...<P> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.