Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Was zo juist aan het kijken op m*d**s*t en c*n*a* *i*it*al en merkte dat mijn beeld om de minuut of 3 soms sneller soms langer op zwart ging gedurende enkele seconden.<P>Ik heb de ontvanger uit en aan gezet en card opnieuw ingestoken terwijl ie uit was en goed nagekeken. Na het aan zetten niet meer uitgevallen.<P>IK bezit een humax5400 met aston1.04.<P>IK zou velen dit ook eens aanraden om te testen als ze het probleem ook hebben.<P>Ik vermoed dat de kaart niet 100% zat waardoor de interface steeds een reset kreeg.
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Heb ik ook soms met franse kio***c na het er uithalen van mijn aston alles weer normaal.<BR>Dit gebeurt voornamelijk bij het snel zappen van de verschillende kanalen, ik denk dat ik het fout doe.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Mijn Humax vertoont hetzelfde probleem bij snel en veelvuldig zappen. Heeft volgens mij niets te maken met de kaart maar met de combinatie Aston en Humax. Maar voor de rest niets dan goeds te vertellen over die Humax.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Ik heb ook last van beeld-verspringingen bij MTV Base. <BR>Of dat halvewegen een film de cam zo nodig ineens een moet resetten Dat staat zo slordig op de video.<BR>Gelukkig gebruiken ze nog geen MacroVision zoals in de UK.
Aanbevolen berichten