Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Geruime tijd word ik door de buitenlandse C+ geplaagd met het op zwart zetten van mijn beeld (de bekende 10 sec.). Mijn vragen zijn: 1. Geldt dit alleen voor Strong 8000 ontvangers. 2. Is dit een verloren strijd met deze ontvanger of schijnt er hoop aan de (software)horizon?<BR>Graag jullie reactie
Chismaneric Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Ik heb daar wel even last van gehad,<BR>maar al een tijdje niet meer met mijn<BR>nokia (die had vls mij hetzelfde probleem)<BR>Heb je verschillende files geprobeerd?<P>Leen
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: Chismaneric:<BR><B>Ik heb daar wel even last van gehad,<BR>maar al een tijdje niet meer met mijn<BR>nokia (die had vls mij hetzelfde probleem)<BR>Heb je verschillende files geprobeerd?<P>Leen</B><HR></BLOCKQUOTE>Probeer alles wat ik tregen kom
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 <BR>Hierover heeft een stukje gestaan in de Sattelite.<BR>Het betreft een soort van Millennium-bug, en Strong zou nieuwe firmware moeten leveren (binnen ca 6 maanden)<BR>C*n*l + NL heeft een tijdelijke patch toegepast waardoor het probleem hier schijnbaar niet meer voorkomt.<p>[ 13-02-2001: Bericht aangepast door: Jonkie ]
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Ik heb hetzelfde probleem, echter op T*quilla en Ki*sque, Ik heb dus ook een Strong 8000 SRD. Zelfde kaart in een Nokia doet het prima, dus een Strong Probleem. Hopelijk komen zij spoedig met een firmware upgrade.<P>P.s. wie kan mij vertellen HOE firmware te upgraden op een Strong ?!?! En waar kan ik dat eventueel vandaan halen ?!
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Het feit dat alles op je Nokia wel goed werkt betekend waarschijnlijk dat je NIET de Nokia 9302 hebt. Deze heeft namelijk hetzelfde probleem als de Strong.
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Indien er nieuwe firmware verschijnt voor de Strong dan wordt dit onder meer bekend gemaakt op <A HREF="http://www.strongsat.com." TARGET=_blank>www.strongsat.com.</A> De nieuwe software is dan gelijk, inclusief gebruiksaanwijziging, te downloaden. <BR>Je kan ook kijken op teletekstpagina 202 van het Canaal Digitaal infokanaal.
Chismaneric Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Begrijp ik dan goed dat die firmware<BR>ook voor de Nokia 9302S te gebruiken is?<BR>Zo langzamerhand wordt deze topic<BR>misschien 1tje voor het "receivers" board<BR>denk ik overigens.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Ik heb C+1, 2 en 16/9 niet, alleen geluid infokanaal en Taquila ook niet.<BR>Gebruik 9302 en heb met laden verschillende SW geprobeerd. Niets lukt. Heeft iemand een suggestie waar/welke key-pakket werkt?
Aanbevolen berichten