Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geruime tijd word ik door de buitenlandse C+ geplaagd met het op zwart zetten van mijn beeld (de bekende 10 sec.). Mijn vragen zijn: 1. Geldt dit alleen voor Strong 8000 ontvangers. 2. Is dit een verloren strijd met deze ontvanger of schijnt er hoop aan de (software)horizon?<BR>Graag jullie reactie

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: Chismaneric:<BR><B>Ik heb daar wel even last van gehad,<BR>maar al een tijdje niet meer met mijn<BR>nokia (die had vls mij hetzelfde probleem)<BR>Heb je verschillende files geprobeerd?<P>Leen</B><HR></BLOCKQUOTE>Probeer alles wat ik tregen kom

Geplaatst:
shocked.gif" border="0 <BR>Hierover heeft een stukje gestaan in de Sattelite.<BR>Het betreft een soort van Millennium-bug, en Strong zou nieuwe firmware moeten leveren (binnen ca 6 maanden)<BR>C*n*l + NL heeft een tijdelijke patch toegepast waardoor het probleem hier schijnbaar niet meer voorkomt.<p>[ 13-02-2001: Bericht aangepast door: Jonkie ]
Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem, echter op T*quilla en Ki*sque, Ik heb dus ook een Strong 8000 SRD. Zelfde kaart in een Nokia doet het prima, dus een Strong Probleem. Hopelijk komen zij spoedig met een firmware upgrade.<P>P.s. wie kan mij vertellen HOE firmware te upgraden op een Strong ?!?! En waar kan ik dat eventueel vandaan halen ?!

Geplaatst:

Het feit dat alles op je Nokia wel goed werkt betekend waarschijnlijk dat je NIET de Nokia 9302 hebt. Deze heeft namelijk hetzelfde probleem als de Strong.

Geplaatst:

Indien er nieuwe firmware verschijnt voor de Strong dan wordt dit onder meer bekend gemaakt op <A HREF="http://www.strongsat.com." TARGET=_blank>www.strongsat.com.</A> De nieuwe software is dan gelijk, inclusief gebruiksaanwijziging, te downloaden. <BR>Je kan ook kijken op teletekstpagina 202 van het Canaal Digitaal infokanaal.

Geplaatst:

Ik heb C+1, 2 en 16/9 niet, alleen geluid infokanaal en Taquila ook niet.<BR>Gebruik 9302 en heb met laden verschillende SW geprobeerd. Niets lukt. Heeft iemand een suggestie waar/welke key-pakket werkt?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.