Ga naar inhoud

Actie voor uitbreiding canaldigitale

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik roep alle mede satelietefreakers om<BR>te proboren meer zenders in het pakket <BR>te krijgen van Canaldigitalesatelliete.<BR>Ik wil zenders als foxsports en Espn Pakkete<BR>vindt ik ook dat het in nederland moet komen<BR>en Disneychannel en NHlicentere.<BR>ík hoop graag op jullie antwoorden <BR>groeten Van de Cyberculb

Geplaatst:

Plan is leuk maar het mag onderhand bekend zijn dat dit bedrijf niet luistert naar zijn klanten dus bespaar je de moeite en doe wat nuttigs met je tijd.

Geplaatst:

Of ze wel of niet nieuwe kanalen zullen toevoegen zal afhangen van hoeveel het ze opleverd.<P>Wat die PPV kanalen betreft, die staan in de planning maar het is nog niet bekend wanneer er mee begonnen wordt.<P>Op dit moment zijn ze aan het reorganiseren op de transponders, radio kanalen komen allemaal op de zelfde transponder en ook TV kanalen worden anders ingedeeld.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Hallo <P>Als je nou even goed nadenkt weet je precies wat hun strategie is & dat is geld verdienen.<P>Voorbeeld: Ze hebben nu de actie 6 maanden voor half geld dat klopt dus niet. <P>Een nieuwe digitale satelliet kijker die een Seca-box aangeschaft krijgt altijd nog 35 gulden registratie kosten en dan is het maar 5 maanden voor het halve geld bij het afsluiten van een basispakket.<P>De kabel kijker is nog beroerder uit die betaald voor het afsluiten op het C+ plus pakket 95 gulden aansluitkosten. en dan ook nog eens de huur van de decoder per maand dus je krijgt maar 3 maanden abbo voor het halve geld. <P>Het enige wat er moet gebeuren is dat er eens concurrentie moet komen op het aanbieden van betaal televisie. Net als bij de mobiele telefonie ze gooien je dood met gratis dingen & aanbiedingen. die aanbieders gaan komen. Er gaan nieuwe Paytv aanbieders komen die een aanval gaan doen op de europese markt en als dat gaat gebeuren dan zullen ze zo met andere prijzen & meer zenders moeten komen om hun klanten te behouden.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information

Geplaatst:

hoe wil je dat ze nu meer zenders gaan aanbieden ??.<BR>Heel Europa kijkt zwart laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 .<BR>En ze hebben hun poen hart nodig voor al die advocaten heheheh:-)) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Volgens e.o. blad gaan ze<BR>begin sept met ppv beginnen

Geplaatst:

En dan pakken wij zeker allemaal een legaal abonnement????<P>Wel doen dan!!! Anders is dit ook oneerlijk. Canal+ uitbreiden en wij gratis meekijken!!<P>Betaal gewoon een abo aan Canal+, zodat ze ook kunnen uitbreiden, investeren!!<P>Sorry dat ik er zo over denk!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Nee, dat is heel redelijk.<BR>Ik heb zelf ook een canal+ abbo (nog het oude Irdeto abbo met die 2 zendertjes)<P>Ik heb ook een hekel aan die schreewlelijken die lopen te kankeren op canal+ maar wel al een jaar gratis kijken. frown.gif" border="0<P>Ook lijkt me dit board niet echt de gepaste plek om zo'n actie op te zetten, maar ik houd niemand tegen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 14-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

hehe, idd lijkt me dit niet de juiste plek om zo'n actie te beginnen. Ik denk niet dat Freek het aan zijn baas doorgeeft dat wij zwartkijkers er zo graag een paar zenders bij willen laugh.gif" border="0<P>Exposure

Geplaatst:

Hallo <P>Deze topic is gesloten.<BR>Deze discussie lijkt op gelul in de ruimte aan het worden. <P>groetjes <BR>Avalon<P>Moderator News & Information

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.