Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, jongens is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe ik kan doawnloaden van devoy.da.ru het lukt mij niet , er wordt een username en een paswoord gevraagd??<BR>Greetings: Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

Zelfde probleem bij mij,graag oplossing.<P>Thanxx.....Billy

Geplaatst:

op voorgenoemde site is probleemloos een nieuwe au seca te downloaden deze is van 27-01-01.<BR>ga hem nu testen, volgens de bijgaande help file 100% au (9 providers) en bestand tegen de aanvallen van cse.

Geplaatst:

Ik heb geen idee waar die file staat, want ik zie alleen een autoupdate van 10/1 en een andere seca file, maar geen seca van 27/1/01.

Geplaatst:

Nou deze file staat er echt hoor, 27-11-01<P>en is hier binnen<P> smile.gif Helgo

Geplaatst:

Cyberrobbie,<P>Gewoon hier <A HREF="http://www.devoy.da.ru/" TARGET=_blank>http://www.devoy.da.ru/</A> naar toe gaan.<BR>Even het openingsscherm afwachten, en dan staat de file "AU_Seca 27/1/01" als laatste in het verticale kolommetje van 'Newkey_decrypt'.<BR>Als je de file gedownload hebt heet hij AUdevoy.zip.<BR>En je kunt hem gewoon downloaden zonder dat er naar een username of password wordt gevraagd, ik heb het net nog even geprobeerd.<P>Redcat<BR>

Geplaatst:

jongens het lukt mij niet de deze devoy file te laden in mijn kaart, kaart is ok, pic kan ik probleemloos programmeren, maar de eprom lukt niet met piccard en ook niet met windecrypt<BR>wie weet raad ????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by billy:<BR><B>Zelfde probleem bij mij,graag oplossing.<P>Thanxx.....Billy</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>gewoon je download accelerator uit schakelen <BR>dan lukt het wel ik had hed zelfde<P>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by fenzo:<BR><B>op voorgenoemde site is probleemloos een nieuwe au seca te downloaden deze is van 27-01-01.<BR>ga hem nu testen, volgens de bijgaande help file 100% au (9 providers) en bestand tegen de aanvallen van cse.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Probleemloos, wat heet: ik krijg de melding dat de server access forbiddem is. Mik hem maar even hier in de download sectie als je wilt

Geplaatst:

als je download accelerator plus gebruikt hoef je alleen de alt toets in te drukken voor je het bestand aanklikt downloaden gaat dan probleemloos.

Geplaatst:

klopt als een bus, gewoon de alt toets ingedrukt houden en op het filetje klikkken.<P>Thanxx...Billy

Geplaatst:

Leuke site maar volgens mij is deze nou gesloten. 3-02-01 17.00 uur. Iemand enig idee of er nog een mirror site is??? frown.gif" border="0

Geplaatst:

En nu ook al een mooie 1/2/2001 AU op deze site...<P>Satfree

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.