Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Duck, op de Horbird zit wel een ProTV, deze kun je vinden op 12198 H Transponder 75.<P>Ik ben deze key's ook al vaak tegen gekomen, maar dan in de SECA files. En volgens mijn listing is het coderingssysteem van ProTV op de Hotbird 'PowerVu' wat dat ook mogen zijn.<P>Het is overigens een smal pakket zenders, te weten:<BR>-ProTV<BR>-Acasa TV<BR>-Pro TV International<BR>-Pro Sport<BR>-Radio Info Pro<P><BR><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Canal Pro TV (indent 0012) is Frans boeket op zowel Astra als Hotbird waarmee je een abonnement kan nemen op de Franse sportkanalen van Canal Satellite en Canal+. Met deze key op je kaart zou je naar het voetballen van Kiosque kunnen kijken. Ik heb het zelf nog niet gecontrolleerd.

Geplaatst:

OK, en PIPO kun jij me nog vertellen wat de namen van die kanalen zijn?<BR>Duck cool.gif" border="0

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen welke zenders tot het PROTV (ident 0012) pakket horen en waar deze zenders zijn te vinden. Ik kom wel de keys van deze provider tegen maar heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. cool.gif" border="0 <BR>Duck

Geplaatst:

Bedankt Zeeteefje (what's in a name.<BR>Naar dit soort site heb ik al diverse keren gezocht eindelijk een overzicht van alle zenders per provider. cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.