Ga naar inhoud


nieuwe "Asusupdate" werkt niet met winXP


Newbie

Aanbevolen berichten

Ik wou laatst de bios versie controleren kreeg advies om te upgraden naar ASUS Update V5.16.01.

 

Na deze update werkt de Asus Update programma in WinXP niet meer. Ik krijg elke keer weer een foutmelding. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

 

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb even gechecked en tot mijn verbazing werkt het "live updaten" middels asus update inderdaad niet meer.... ik krijg weer een leuk error rapportje van Microsoft...

 

Ik zal er eens induiken, wellicht is er een nieuwere versie....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site van Asus worden hiermee o.m. enkele audio problemen verholpen. Waarschijnlijk heeft het ook een beetje snelheidswinst. Als ik in de bios (MB A7V8X) blader vind ik het een beetje traag vergeleken met een ander ASUS bios op mijn oude celeron400.

 

Ik krijg inderdaad de foutmelding en of ik een rapport wil verzenden naar Microsoft. In principe is het nog geen ramp, deze moederbord heeft een EZ Flash tool die je tijdens het booten selecteert. Wel iets complexer maar lijkt me wel veiliger.

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb het niet gedeïnstalleerd. Toen ik de oude AsusUpdate normaal startte om te controleren of er iets nieuws was kreeg ik de melding of ik de programma wou upgraden en toen drukte ik op next. Vervolgens sloot die af en startte die niet meer. Toen ik het programma handmatig opstartte kreeg ik die foutmelding.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde ASUS Update gedownload van ASUS Europe. Ik had de vorige nog steeds op de systeem. Ik heb de nieuwe asusupdate geinstalleerd waarbij de oude automatisch gedeinstalleerd werd. Ik heb het voor de zekerheid in een andere map geinstalleerd. Het werkt prima nu. De nieuwe bios (13) lijkt me sneller te booten.

 

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je mij even de URL PM'en ? Ik kan dat ding nergens vinden op de Asus boards...

Heb de oude opnieuw geinstalled, werd inderdaad de bestaande versie gewist, maar na het aanklikken kreeg ik wederom het error-report venstertje...

 

Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog belangrijke info voor mensen die meelezen en ook de update utility van Asus willen gebruiken : ZET je motherboard BIOS op SETUP DEFAULTS als je deze utility gaat gebruiken...!!!

Dus VOOR en NA het updaten SETUP DEFAULTS laden voor een goeie werking etc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...