Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Zelfs met de originele kaart heb ik geen beeld meer. Ook de duitse FTA zenders geven scrambled beeld zo nu en dan.<BR>Wie heeft hier nog meer last van?
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Gezien het tijdstip van posten: kijk even of je schotel niet dichtgesneeuwd is, er is niets aan de hand volgens mij.
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 HAHA, wat een goeie. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik met bezem naar buiten en schotel gepoetst. Ja hoor beeld is terug. En alles ook TQS en K's alles.<BR>Toch gek, met een dicht gesneeuwde schotel kwam CNN wel gewoon zonder problemen binnen. Maar dat was dan ook bijna de enige naast de franse Eurosport.<BR>Nogmaals bedankt!<BR>Florsi
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Ik zal ook eens een sneeuwpop naar onze kabelmaatschappij sturen. Het beeld via de kabel staat vanavond nl. ook regelmatig stil.<P>Grenszuuker
Murdock Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Moet je maar eens naar de etherzenders van de commerciele omroepen luisteren....<P>Business was compleet dood<BR>Noordzee stond een vogeltje na te doen...<P>Lang leve dat sattelieten! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 En dan even bedenken dat ik in het diepe zuiden zit en eigenlijk niet eens weet hoe sneeuw eruit ziet. Hier hebben we hoogstens last van schotels die door stortregen geen beeld meer geven
Aanbevolen berichten