Ga naar inhoud

secanix 44 pakket / starters...???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij laten weten waar ik secanix 44 pakket waarvan sprake in het starterspakket kan gaan vinden...???<BR>Dat is niet gelijk aan de Secanix-Editor als ik dat goed begrijp uit het starterspakket.<BR>Wie helpt mij even..?

Geplaatst:

Hoi;<P>Het volledige "secanix" pakket bevat een heleboel loader's, assembler files, ... en bestanden voor diverse cam's en cards. Voor de beginner iets te veel "troep" om wijs uit te raken. <BR>Al die verschillende HEX & BIN bestanden kunnen enkel tot "verwarring" leiden voor iemand die niet 100% in de materie thuis is.<P>Groeten;<P>IQ

Geplaatst:

Daar heb je eigenlijk gelijk.<BR>3 soorten goldwafer files + loaders<BR>een andere versie van secanix dan ik in mijn doc beschreven had.<BR>Een beetje verwarrend voor een beginner.<P>mail: futureman@pandora.be en ik zal de beschreven secanix versie toesturen zonder key's natuurlijk, anders is er geen fun meer aan.<P>mijn pakket bestaat uit : secanix.exe + doc<BR> lege Eeprom-file <BR> voor aston 1.03 slechts acht providers + seca = 9 providers<BR> pic-file

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.