Toxic Geplaatst: 30 april 2001 Geplaatst: 30 april 2001 Inderdaad Paperclip, dit kan geen toeval zijn <P>Maar het blijft een mooie layout, en het gaat tenslotte om de inhoud... :-) DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 30 april 2001 Geplaatst: 30 april 2001 hmmz... ik neem aan dat die site van drDish er eerder was .. in dat geval kan de beheerder van sat4all beter de layout weer aanpassen (als 'drDish' niet afweet van deze 'mirror' ig) ivm met het copyright op hun site, wat er waarschijnlijk wel is. Onlangs is er een zgn. rip van <A HREF="http://www.ojuice.net" TARGET=_blank>Ojuice.net</A> offline gehaald omdat die site bijna letterlijk gekopieerd was, en dus het copyright van Ojuice geschonden had ..<p>[ 30-04-2001: Message edited by: Clue ]
Ron Geplaatst: 30 april 2001 Auteur Geplaatst: 30 april 2001 Geen zorgen, deze site is met standaard software en een "template" gemaakt. Het is dus grotendeels gewoon een standaard opmaak zoals je die ook in het Microsoft office pakket voor Word en Frontpage tegenkomt. De genoemde site heeft dus hetzelfde template gebruikt en op die mannier kan men er geen copyrights aan verbinden. Die site die paperclip daar noemt zag ik onlangs voor het eerst. Daar viel mij ook al op dat hij erg veel op die van ons leek.<BR>Het SAT4ALL Logo is door Robert_NL gemaakt en hij heeft dit zeker niet ergens vandaan "gestolen".<BR>Ik stel voor dat paperclip ons de volgende keer even een berichtje per e-mail stuurd, anders ziet het er uit alsof je ons een hak wilt zetten of zwart wilt maken, al weet ik natuurlijk dat je het zo -net zoals eerdere e-mail- niet bedoeld hebt:-))<P>Toxic[Q]<p>[ 01-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Aanbevolen berichten