pillie Geplaatst: 29 augustus 2003 Geplaatst: 29 augustus 2003 Als je een EMU versie in een 6071 zet kun je dan ook nog met een fun4 kijken of moet je de EMU in Philips om de zoveel tijd updaten? Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Zilverster Geplaatst: 29 augustus 2003 Geplaatst: 29 augustus 2003 @pillie, Hallo, je kunt rustig met je kaart blijven kijken, dit kun je ook in de menu van de ontvanger aanpassen. Bij mij staat hij op emu, maar schakelt automatisch naar de kaart wanneer de key's niet in de emu staan en wel op de kaart, vr.gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2003 Geplaatst: 29 augustus 2003 zou je kunnen uitleggen hoe je dat doet? ik blijf maar rommelen maar het is me nooit duidelijk waar ik nou mee kijk..
Zilverster Geplaatst: 29 augustus 2003 Geplaatst: 29 augustus 2003 @satpat, Hallo, ik neem aan dat je dan dus ook een Philips ontvanger hebt met deze firmware. Het een voudigste is de kaart er uit halen, dan weet je zeker dat je ontvanger niet naar de kaart kijkt. Wanneer je de plus ( + ) toets gebruikt, dan kun je in het menu zien wat voor kodering jou ontvanger op dat moment op dat kanaal gebruikt. Dit kun je handmatig overschakelen door naar het D toetsje te gaan, de bovenste provider is irdeto zonder achtervoegsel op het eind en daar onder volgen de seca providers, de tweede is seca2 ( 01 06 ), dit varieerd evt. per kanaal. Ik hoop je zo genoeg te hebben geinformeert, vr.gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen