Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alle kanalen van Canal Digitaal valt om de zoveel tijd weg.<BR>Wie weet hier een oplossing voor.<BR>Kom AUB niet met opmerkingen dat ik een abonnement moet nemen.<BR>Hebben meer mensen hier last van.<BR>Weet iemand waar ik eventueel nieuwe keys kan downen<BR>Vriendelijk dank <BR>The Cableguy<BR>thecableguy17@hotmail.com<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja hier ook op de humax5400 tot 2x toe mijn gold kaart uitgeschakeld.<BR>Om 18.35 en 18.50 <BR>Gewoon de autoupdate uitzetten en het zal wel weer goed gaan denk ik.<BR>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Probleem hier ook geconstateerd. Ik heb het met 2 Gold Cards gecontroleerd. Nadat ik de <BR>0C,0D en 0E key's op nul had gezet en hierna gewacht heb op een auto-update werkte alles weer nar behoren. Ik vermoed dat er wat fake key's verzonden zijn..?????<P>Suc6<P>Be Strong

Geplaatst:

Hier het zelfde probleem.<BR>Kaart op zwart en weer aan.<BR>Men zent inderdaad een raar script mee.<BR>Inmiddels gebeurd het niet meer als je de file aanpast. <BR>Met een niet aangepaste file nog op zwart.

Geplaatst:

als je de key's op 8x 00 zet komt na enige tijd inderdaad de 0c,od en 0e key weer ok, en werkt de kaart weer, echter de volgende update, staan de key's weer fake<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Met de SatTurk files absoluut geen problemen. Werkt al sinds december, alleen Taq.. en Kiosk werken sinds 1 feb niet meer.<BR>

Geplaatst:

Hier geen probleem met dezelfde tuner. Al sinds eind december beeld op alle kanalen. Kijken hoelang ie het volhoudt....

Geplaatst:

Welke keys gebruik je dan<BR>Kun je ze eventueel naar me mailen

Geplaatst:

Kan er mij iemand ongeveer uitleggen hoe zo'n autoupdate werkt en wat ik daar zo allemaal voor moet instellen.<P>Bedankt.

Geplaatst:

cldclerc,<P>Even in het kort, want het is allemaal terug te vinden op het board, een uitleg.<BR>Op je kaartje moet je 2 bestandjes proggen.<BR>1 bestandje met een kaart simulatie programma en ander bestandje met de provider informatie.<BR>In het provider bestandje moet je de zogenaamde update informatie, PPUA en de 01 masterkey, invullen.<BR>Deze worden gebruikt om, als de provider een nieuwe key stuurt, deze te decoderen en op je kaart te proggen.<BR>In verschillende bestandjes die je kan downloaden staan deze update keys.<P>Echter doordat jij en ik deze nu weten, weet dus ook de provider dat deze keys openbaar zijn.<BR>De provider gebruikt dus nu deze keys om valse keys te sturen zodat de illegale kaartjes worden uitgeschakeld.<P>Als je een orgineel kaartje heb, kun je de niet openbare keys uitlezen, en deze gebruiken op je andere kaartjes. Hou deze niet openbare keys dan wel "geheim".<P>Voor de normale beginner is het dus beter om de auto update keys niet in te vullen of deze weg te halen. Wel moet je dan elke maand je kaartje proggen maar daar is de hobby dus voor.<BR>Met je persoonlijke update keys kan je wel de nieuwe keys loggen en deze aan je medemens te beschikking stellen.<P>Wil je meer weten hierover, en dat wil je wel als hobbyist, adviseer ik je om te beginnen de seca faq en het board goed door te lezen. <P>Succes met je hobby,<P>Satbee

Geplaatst:

@satbee <BR>goede uitleg. Zo sprokkelen wij onze kennis bij elkaar. Jammer dat er niet meer van deze anwoorden replyed worden. Het secamysterie wordt me langzaam duidelijk.<P>tx

Geplaatst:

Dan heb ik nog een leuk probleem voor de secanisten onder ons:<P>Sinds kort vallen de taq. kanalen af en toe even uit ... dit probleem komt ook voor bij <BR>de franse canal+ met hun K kanalen...<P>Tijd is meestal van korte duur ... maar wel irritant als je een film aan het kijken bent.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.