Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Alhoewel ikzelf geen ervaring heb met een standaard 60cm schotel, denk ik dat het wel werkt. Maar de signaalsterkte/kwaliteit zal zeer aan de magere kant zijn. Beeld weg bij regen enzo. Ik heb een 1m schotel met 2 koppen en dat gaat prima. Een pasklaar 60cm antwoord kan ik je helaas niet geven.
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Die kans is heel klein. Om zowel de Astra en de Hotbird te kunnen ontvangen op een schotel heb je minimaal een 80 cm schotel nodig.
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Bedankt voor de antwoorden. Het is mij duidelijk. Wanneer ik de hotbird wil ontvangen moet ik een grotere schotel aanschaffen.
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om met een 6 graden houder 2e lnb en een 64 cm schotel ook de hotbird satelliet kan ontvangen?
Sjaak Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Ik heb zelf een half jaar astra en hotbird op een 64 cm schotel ontvangen zonder probleem let er alleen wel op dat je kabel niet te lang is <BR>groeten Sjaak<P>ps ik zit nu wel met een 100 cm draaibaar
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: Sjaak:<BR><B>Ik heb zelf een half jaar astra en hotbird op een 64 cm schotel ontvangen zonder probleem let er alleen wel op dat je kabel niet te lang is <BR>groeten Sjaak<P>ps ik zit nu wel met een 100 cm draaibaar </B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Astra wel, Hotbird niet. Ik heb na enige weken ontvangst met een 60 cm schotel in grote armoede toch een 80 cm schotel moeten aanschaffen. Met als gevolg dat ik een vrijwel nieuwe 60 cm schotel op zolder heb moeten zetten.
Aanbevolen berichten