Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Het volgende nieuws vond:<P>Sat4all verhaftet !<P>Utrechts Nieuwsblad vom 12.04.2001<P>Erfolgreicher Schlag der Utrechter Polizei gegen PayTV-Hacker <P>UTRECHT - Nach Berichten der Utrechter Polizei wurden gestern die Betreiber eines in den Niederlanden stark frequentierten Internet-Hackerboards sat4all.com festgenommen. Bei den Betreibern handelte es sich um 3 Jugendliche im Alter von 14 bis 17 Jahren. Bei dem Kopf der Bande handelt es sich um einen 32 jährigen drogenabhängigen Sozialhilfeempfänger der ein langes Vorstrafenregister führt. Bei einer Hausdurchsuchung des Hauptverdächtigten, der noch bei seinen Eltern lebt, wurden ca. 6000 Smartcards, große Mengen Antidepressiva und kleinere Mengen Heroin sichergestellt. Der Hinweis ging von seinem aus England stammenden Lebensgefährten aus. Der Utrechter Polizeisprecher, Jan van Scorelstraat, spricht von einem erfolgreichen Schlag gegen die Szene. Der Verdächtigte legte ein umfassendes Geständnis ab, deren Ermittlungen über die Landesgrenzen hinausgehen.
Ron Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Ha ha ha, sure thing!<P>Ik kreeg er in "knast" gelijk een PC met internet verbinding bij <P>Onze vriend "AchtergronD" die onder vele namen op het internet onzin rondbazuint, heeft weer eens een poging ondernomen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Unetwork Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Heb jij nu in het Duits of in het Nederlands een procesverbaal gehad??<BR> <BR>En mogen wij op bezoek komen? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ron Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 tuurlijk, jullie zijn allemaal welkom <P>Ik zal de vriendelijke agenten vragen of ze koffie met koekjes voor ons kunnen regelen. Dat zal er toch wel inzitten nadat ik net voor het hele bureau de kaartjes heb vrijgeschakeld <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Bocky Wocky Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 6000 kaartjes!<BR>Misschien kun er mee gaan klaverjassen daar. <BR>Of werken die deuren daar tegenwoordig ook al met smartcards. Heb je wel je programmer meegenomen, anders kom je er nooit meer uit.<P>B.W.<p>[ 13-04-2001: Message edited by: Bocky Wocky ] There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Je wil me toch ook niet vertellen dat ze bij sat4all druksverslaafd zijn? <P>Ik denk eerder satelliet verslaafd!!! <P>Ha ha ha, wat 'n onzin bericht.<P>Misschien kun je dan eindelijk die goldwafer kaarten gaan proggen om de toegangsdeuren in de bajes ermee te openen. <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 En voor wie zijn dan al die antidepressiva? Voor Freek?!!
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Let op hier heb ik nog een:<P>Telegraaf 13-4-2001<BR>Hedenmorgen heeft de politie een inval gedaan<BR>in het hoofdgebouw van Canal+ NL.<BR>Enkele medewerkers zijn opgepakt omdat zij handelde in smartcards.<BR>Hoofdverdachte een zekere Freek wordt verdacht omdat hij meer dan 300.000 smartcards te hebben verkocht.<BR>En drijg e-mails verstuurd naar wanbetalers.<BR>Dit alles volgens ANP<BR>(Ja Echt Waar)
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Ik hoop voor jou dat ze wel een flinke draaibare wok daar op die Knast installeren . Een voordeel heb je wel in zo'n duitse knast. Dan ben je een ingezetene van duitsland en kun je een abo-tje nemen op PW
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Ze hebben bij C+ schijnbaar een abonnement in de rechtbank, waarschijnlijk al een vaste dag / vast zitje. Hierbij ééntje vanuit de tijd dat Sat4All uit de lucht was:<BR><B>BRUSSEL - De Belgische voetbalbond heeft besloten Canal+ voor de rechter te slepen. De betaalzender bracht zondagmiddag de wedstrijd tussen Club Brugge en Standard Luik rechtstreeks op televisie. Dat is volgens de voetbalbond tegen alle afspraken ... </B><P>De sukkelaars hebben het toch ook niet makkelijk hé !!
Ron Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Uiteraard!<BR>Mijn MP2000 heb ik altijd op zak <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 jan van scorel straat zegt een duitser mmmmm<BR>zeker te veel kuilen op ons strand gegraven<BR>en gifangel ik wist niet dat je drie kinderen had en 14 en al aan de heroine doe je ook in auto radio,s btw.<BR>over bullshit verhalen gesproken de hele anaal - zit aan de anti depres.<BR>want die hobby boys blijven te bijdehand voor ome freek en z,n staf .<P>greetings anta01
Aanbevolen berichten