Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Ik heb nu een originele C+ kaart samen in kombinatie met een ci modul Aston 1.3 moest deze toch funktioneren in mijn Humax 5400 irci met de patch HIC10106pNL.hdf.<BR>Toch functioneerd het niet, de kaart werkt wel op een philips receiver wie weet raad ???
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Bij mij werkt deze combinatie met een Aston versie 1.04 wel. upgraden?
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Moet echt gewoon werken hoor, altans hier altijd gedaan, maar Teq. etc. kan je dan wel vergeten.<P>Of heb je soms het beruchte progje gebruikt op je card en C+ verwijderd.<P>Dan grote kans dat teq. je card naar de *^%&<BR>heeft geholpen.<P>
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Als de kaart op de philips wel werkt moet ie het in de humax ook doen. Let er wel op dat de kaart er andersom (180 graden draaien)in moet. dus in de philips met ship omhoog en humax chip omlaag.<P>Henri.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 andersom, in de humax met de chipomhoog!<P><BR>whale
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Ik heb het ook al geprobeert met een ci van Aston V1.04 maar dit ging ook niet.<BR>En hoe kan Teq. iets naar de #^ç helpen wanneer de kaart nog helemaal niets heeft vrij geschakelt. ?????<P>Wie weet nog iets ???
Aanbevolen berichten