Gast Geplaatst: 31 augustus 2003 Geplaatst: 31 augustus 2003 Vergeef mij een stomme vraag, maar telefoons zijn niet mijn sterke punt. Ik heb via internet een datakabel gekocht. Zo een met een serial2USB converter (Prolific) erin. Er zit software bij op een klein CD-rommetje. Alles geinstalleerd en gedeinstalleerd, de poort (COM3) en de modem (Nokia 6310i cable) worden herkend door de laptop (XP) maar communiceren met de telefoon, ho maar. Weet iemand hier iets op? Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten Opa
Gast Geplaatst: 31 augustus 2003 Geplaatst: 31 augustus 2003 volgens mij werken die converters gewoon niet.
slider Geplaatst: 8 september 2003 Geplaatst: 8 september 2003 ik werk met nokia pc suite versie 5,kun je bij nokia downen,dan heb je in elk geval het goede prog. beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Gast Geplaatst: 13 september 2003 Geplaatst: 13 september 2003 volgens mij kun je beter met de infrarood poort werken,zit op bijna elke laptop en op de 6510,heb je geen kabel nodig,veel voordeliger dan zo'n dure converter kabel. MVG Satz
Gast Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 blue tooth kun je ook nog gebruiken. http://www.nokia.nl/NL/Support/Telefoons/6310i/index.html veel succes en groetjes deicter@msn.com
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen