Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste satliefhebbers,<P>Ik lees diverse malen dat het mensen eenvoudig lukt om seca kanalen op een goldkaart te zetten en beeld te krijgen op een humax5400 met patch. Ik heb Aston 1.04 en in humax L2.07 (0016.0200) en HIC1.01.06pnl.<P>Ik programmeer uiteraard met gold140. heb contact met de kaart en kan eerst eeprom.hex en dan 16F84.hex invoeren. Toch geen beeld.<P><BR>heb diverse downloads geprobeerd maar het lukt niet. Wie wil mij even helpen. Liefst C* en een aantal andere buitenlandse providers,<P>bvd<P>Whale<P>

Geplaatst:

satbird,<P>Ik kom er op de devoy page niet uit. Moeilijke site die enge dingen doet als je op rechter muiknop drukt.<BR>Heb uiteindelijk wel een zip bestand gevonden met daarin 85 files waar ik geen wijs uit word.<P>wil jij mij nogmaals helpen.<P><BR>bvd,<P>Whale

Geplaatst:

krijg ook de melding "an error occure with your card" van de aston Ci cam.<P>Wiet kan helpen?<P>bvd,<P>Whale

Geplaatst:

satbird,<P>op de devoy pagina vraagt men een name en password voor de download. Kun je mij nogmaals helpen?<P>mvg<P>whale

Geplaatst:

Geen download manager gebruiken zoals DAP en Godzilla, maar ik toch de files naar je gemaild?<BR>GR,Satbird

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.