Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Ik zag laatst bij iemand in amsterdam een upc digitale ontvanger voor op de kabel. Die dingen lijken precies een philips seca doosje. weet iemand misschien of deze dingen ook met een kaartje vrij kunt krijgen??
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Zo,heb ik nog een TV-plus decoder staan,die in Apeldoorn gebruikt wordt.Kan ik hier nog iets mee doen??
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Die UPC-doos is een viaccess decoder en er schijnen filetjes voor te zijn dus, maar ik denk dat je je geld beter kunt uitgeven voor een echte digidoos. <BR>Groeten BULLET, sinds kort UPC-arm.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Btw, is er al meer dan Cinenova (dat filmkamnaal van mr. Zap en UPC) van de satelliet te halen ? Zo nee, dan ga ik geen moeite doen verder
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 zijn die dozen vergelijkbaar met mr.zap (sagem)is namelijk ook viacces. Ik heb wel is een kaartje geprobeerd, de pic file werkt prima (de fta's doen het) maar bijbehorende keys of info over de encryptie heb ik nog niet gevonden. met de season loggen is me ook nog niet gelukt.
Aanbevolen berichten