Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Humax 5400, met PW patch.<BR>Sta momenteel voor de aankoop van een SECA kaart.<BR>Mij vraag is welke SW versie ik het beste kan gebruiken in deze combinatie.<BR>Graag jullie reactie.<P>M.v.g.<P><P>------------------<BR><B>SatChef</B>

Geplaatst:

SatChef,<P>Als C+ abonee kun je je CAM gewoon inruilen bij je dealer indien problemen hebt.<BR>Ik zal C+ vragen contact met je op te nemen.<P>Succes !!<P>Peter.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by mke:<BR><B>SatChef,<P>Als C+ abonee kun je je CAM gewoon inruilen bij je dealer indien problemen hebt.<BR>Ik zal C+ vragen contact met je op te nemen.<P>Succes !!<P>Peter.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Als jij zulke goede contacten hebt, kun je mij ook wel vertellen hoe ik ze bereik voor een abonnement. Ga er van uit (dat is zo) dat ik *alles* wat met 090* begint hebt laten blokkeren en dat pogingen C+ per telefoon op kantoor te bereiken zoveel tijd in beslag namen dat ik mijn werkgever dat niet kan aandoen (qua kosten). Zou hun postbus een alternatief zijn ?<P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.