Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand misschien een HEX bestand die ik in mijn (eeprom)goldcard kan laden waarbij kanaal digitaal en Taquila autoupdated zijn?<P>Ik heb al van alles geprobeerd maar mij lukt het niet.<P>Ik gebruik overigens Gold140.exe met een gold-programmer.<P>Redcat

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Chtimmer,<P>Bedankt voor je mail, alles ingevoerd en het werkt perfect.<P>Redcat<BR>

Geplaatst:

NvBgm en The Last Don, er kan natuurlijk niets naar jullie verstuurd worden als je geen e-mail adres opgeeft in je profile!!!<P>Dus alsnog even doen, b.v. via hotmail aanmelden.<P>Redcat

Geplaatst:

Dat doe ik dus niet meer!<BR>Ik krijg een ware bom aan mails in mijn box.<BR>Sorry jongens, ik stuur alleen aan degelijke e-mails adressen voortaan, geen hotmail, enz...<BR>Ik kleef graag een naam aan mijn files!

Geplaatst:

Kun je mij deze ook sturen<BR>bvd<p>[This message has been edited by chrisman (edited 25-01-2001).]

Geplaatst:

Ik kan je wat dat betreft geen ongelijk geven chtimmer, maar of het nu zo verstandig is om je IP e-mail adres hier op te geven is een andere zaak. Je weet nooit of iemand je probeerd te achterhalen en dan is een hotmail account toch net even iets veiliger.<P>Redcat

Geplaatst:

Ik had de indruk dat Redcat sleutelt voor de hobby, zoals ik. En dit niet op basis doet om een abonnement te ontlopen.<BR>Onderwerp gesloten voor mij!

Geplaatst:

Ik doe dit ook puur voor de hobby chtimmer.<P>Maar ik zeg dit alleen maar uit goedheid en dan vooral refererend naar dat artikel dat in de laatste sateliteuitgave stond.<P>Ik zou het namelijk jammer vinden als mensen door mijn postings in de moeilijkheden komen.<P>Redcat<P><BR>

Geplaatst:

@Redcat en zijn gulle gever: misschien is het jullie niet opgevallen, maar er is hier ook een download-sectie. Als de gulle gever zijn file daar nu naartoe stuurt,via de upload natuurlijk, en bv Redcat vermeldt dat even, dan zijn de lezers een hele reeks verder nutteloze ... ik ook...... smeekbeden kwijt en jullie krijgen geen stapels post. Bovendien nog meer gelukkige mensen. Een idee misschien? wink.gif<P>[This message has been edited by BenBem (edited 25-01-2001).]<p>[This message has been edited by BenBem (edited 25-01-2001).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.