Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

BenBem,<P>Dat lijkt me een goed plan, tenslotte zijn we hier om elkaar te helpen met onze hobby.<P>Maar nu kreeg ik van iemand anders een file toegestuurd die ik geprobeerd heb en dit leverde 9 providers op die autoupdating zijn!<P>Het betreft hier een zelf extracting zipbestand met HEX en BIN files, dus zeer makkelijk in de verwerking.<P>Ik heb ze getest op een Philips SECA ontvanger en alles werkt prima.<P>Ik ga er vanuit dat de gene die me die file heeft toegestuurd er geen probleem mee heeft dat ik hem naar de uploadsectie gestuurd heb.<P>Zodoende kan iedereen de key's testen.<P>De naam van de file is Februari2.EXE<P>Goed, aan mij zal het verder niet meer liggen of deze file voor iedereen beschikbaar komt.<P>Redcat

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Goed idee,dat uploaden !!! En mocht het hier wat traag gaan, de file staat ook nog op de Devoy site, wel is waar onder een andere naam. Maar ook 9 providers.

Geplaatst:

Nog even dit.<P>Ik kreeg vandaag een mailtje van sat4all met de vraag waarom ik een 'exe' file stuur.<P>De doodgewone reden is dat ik hem ook zo gekregen heb en hem simpel aan hen door gestuurd heb.<P>Ik heb de file eerst voordat ik hem ook naar iemand gestuurd heb 3 keer met verschillende virusscanners gecontrolleerd op virussen.<BR>En zo ver ik weet is hij volkomen safe.<P>Dus niemand hoeft zich wat mij betreft zorgen te maken.<BR>Maar ik heb hier wel van geleerd ik zal in het vervolg een gewone zip sturen.<P>Bovenstaande is daarom de reden dat hij wellicht nog niet in de download sectie staat.<P>Redcat<BR>

Geplaatst:

Ook Swieberd zoekt nog steeds autoupdate files of keys voor c+fr en taq!<BR>Wie meelt ze even?<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Redcat:<BR><B>Nog even dit.<P>Ik kreeg vandaag een mailtje van sat4all met de vraag waarom ik een 'exe' file stuur.<P>De doodgewone reden is dat ik hem ook zo gekregen heb en hem simpel aan hen door gestuurd heb.<P>Ik heb de file eerst voordat ik hem ook naar iemand gestuurd heb 3 keer met verschillende virusscanners gecontrolleerd op virussen.<BR>En zo ver ik weet is hij volkomen safe.<P>Dus niemand hoeft zich wat mij betreft zorgen te maken.<BR>Maar ik heb hier wel van geleerd ik zal in het vervolg een gewone zip sturen.<P>Bovenstaande is daarom de reden dat hij wellicht nog niet in de download sectie staat.<P>Redcat</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>Redcat graag ook de exe file voor mij<BR>Alvast bedankt , hoor<BR>Greetings: Josje01<P>

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

kan deze file niet downlaoden bij devoy.da.ru<BR>omdat er gevraagd wordt om een password.<BR>Iemand een oplossing hiervoor.<P>Thanxx...Billy<BR>

Geplaatst:

Swieberd, Josje01 en Billy,<P>De auto-update files zijn naar jullie onderweg.<P><BR>Redcat

Geplaatst:

Hallo jongens,<P>Ik heb een picard 1.01 kaart. keys via phoenix -programmar en card-writer. Hoe kan ik die auto-keys editen?<P>Iemand die ze even opstuurt? Sorry voor hotmail-adres, maar met alle acties die worden ondernomen, ga ik niet langs de provider!<P>Groetjes!!<P>Indieke

Geplaatst:

Redcat, zwaar bedankt voor de meel.<BR>Ik wil niet lullig doen, maar als ik ze goed bekeken heb zijn ze volgens mij niet geheel auto voor wat betreft c+fr en tag!<BR>Maar ik kan me vergissen, kom ook maar net kijken! Heb ze nog niet uitgetest.<BR>Heb ondertussen in het buitenland files gevonden waarbij alle provs, dus ook c+fr en taq, zelf naar 28 feb zijn gesprongen, en ook alles met beeld! Deze bevatten andere ppuas en 01-key.<BR>Heb hier weer wat vertrouwen in!<P>Swieberd zocht en vond ook eens wat!<P>Groetn Swieberd.

Geplaatst:

Wie heeft er voor taquila een goede weinig public 01 key werkend wel te verstaan.<P>Nowtv<P>Nowtv2000@hotmail.com<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.