Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 BenBem,<P>Dat lijkt me een goed plan, tenslotte zijn we hier om elkaar te helpen met onze hobby.<P>Maar nu kreeg ik van iemand anders een file toegestuurd die ik geprobeerd heb en dit leverde 9 providers op die autoupdating zijn!<P>Het betreft hier een zelf extracting zipbestand met HEX en BIN files, dus zeer makkelijk in de verwerking.<P>Ik heb ze getest op een Philips SECA ontvanger en alles werkt prima.<P>Ik ga er vanuit dat de gene die me die file heeft toegestuurd er geen probleem mee heeft dat ik hem naar de uploadsectie gestuurd heb.<P>Zodoende kan iedereen de key's testen.<P>De naam van de file is Februari2.EXE<P>Goed, aan mij zal het verder niet meer liggen of deze file voor iedereen beschikbaar komt.<P>Redcat
Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Goed idee,dat uploaden !!! En mocht het hier wat traag gaan, de file staat ook nog op de Devoy site, wel is waar onder een andere naam. Maar ook 9 providers.
Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Nog even dit.<P>Ik kreeg vandaag een mailtje van sat4all met de vraag waarom ik een 'exe' file stuur.<P>De doodgewone reden is dat ik hem ook zo gekregen heb en hem simpel aan hen door gestuurd heb.<P>Ik heb de file eerst voordat ik hem ook naar iemand gestuurd heb 3 keer met verschillende virusscanners gecontrolleerd op virussen.<BR>En zo ver ik weet is hij volkomen safe.<P>Dus niemand hoeft zich wat mij betreft zorgen te maken.<BR>Maar ik heb hier wel van geleerd ik zal in het vervolg een gewone zip sturen.<P>Bovenstaande is daarom de reden dat hij wellicht nog niet in de download sectie staat.<P>Redcat<BR>
Satori Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Wat is de URL van Devoy. Devoy.da.ru doet het bij mij niet meer.
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Satori,<P>Ik heb net nog met succes verbinding gemaakt met URL Devoy. <A HREF="http://www.devoy.da.ru/" TARGET=_blank>http://www.devoy.da.ru/</A> dus hij is er nog steeds.<P><BR>Redcat
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Bij mijn nog steeds hetzelfde devoy.da.ru<BR>
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Ook Swieberd zoekt nog steeds autoupdate files of keys voor c+fr en taq!<BR>Wie meelt ze even?<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd.
Josje01 Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Redcat:<BR><B>Nog even dit.<P>Ik kreeg vandaag een mailtje van sat4all met de vraag waarom ik een 'exe' file stuur.<P>De doodgewone reden is dat ik hem ook zo gekregen heb en hem simpel aan hen door gestuurd heb.<P>Ik heb de file eerst voordat ik hem ook naar iemand gestuurd heb 3 keer met verschillende virusscanners gecontrolleerd op virussen.<BR>En zo ver ik weet is hij volkomen safe.<P>Dus niemand hoeft zich wat mij betreft zorgen te maken.<BR>Maar ik heb hier wel van geleerd ik zal in het vervolg een gewone zip sturen.<P>Bovenstaande is daarom de reden dat hij wellicht nog niet in de download sectie staat.<P>Redcat</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>Redcat graag ook de exe file voor mij<BR>Alvast bedankt , hoor<BR>Greetings: Josje01<P> Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 kan deze file niet downlaoden bij devoy.da.ru<BR>omdat er gevraagd wordt om een password.<BR>Iemand een oplossing hiervoor.<P>Thanxx...Billy<BR>
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Swieberd, Josje01 en Billy,<P>De auto-update files zijn naar jullie onderweg.<P><BR>Redcat
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 graag ok een mailtje met de nodige infomatie<P><BR>
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Hallo jongens,<P>Ik heb een picard 1.01 kaart. keys via phoenix -programmar en card-writer. Hoe kan ik die auto-keys editen?<P>Iemand die ze even opstuurt? Sorry voor hotmail-adres, maar met alle acties die worden ondernomen, ga ik niet langs de provider!<P>Groetjes!!<P>Indieke
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Redcat, zwaar bedankt voor de meel.<BR>Ik wil niet lullig doen, maar als ik ze goed bekeken heb zijn ze volgens mij niet geheel auto voor wat betreft c+fr en tag!<BR>Maar ik kan me vergissen, kom ook maar net kijken! Heb ze nog niet uitgetest.<BR>Heb ondertussen in het buitenland files gevonden waarbij alle provs, dus ook c+fr en taq, zelf naar 28 feb zijn gesprongen, en ook alles met beeld! Deze bevatten andere ppuas en 01-key.<BR>Heb hier weer wat vertrouwen in!<P>Swieberd zocht en vond ook eens wat!<P>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Wie heeft er voor taquila een goede weinig public 01 key werkend wel te verstaan.<P>Nowtv<P>Nowtv2000@hotmail.com<BR>
Aanbevolen berichten