Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Wie heeft er voor taquila een goede weinig public 01 key werkend wel te verstaan.<P>Nowtv<P>Nowtv2000@hotmail.com<BR>
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Klopt het dat ie er nog niet staat. Kan iemand hem dan mailen ? BVD.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Swieberd,<P>Wil je mij die files die je in het buitenland hebt gevonden eens naar mij toe mailen dan kan ik die ook eens vergelijken met mijn files.<P>Greetings,<P>Radcat
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 REDCAT ik heb je mail ontvangen nog bedankt hiervoor.<BR>Swieberd kun mij ook ff het url doormailen van de files uit het buitenland.<P>Thanxx...Billy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 januari 2001 Geplaatst: 29 januari 2001 Ik denk dat ondertussen iedereen wel de files ontvangen heeft, dit is niet de opzet hier om naar werkende files te vragen maar om ze zelf te maken.<BR>Daarom sluit ik deze topic hier.<P>satshow<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,settingslijsten en het te koop forum
Aanbevolen berichten