Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Heeft iemand ervaring met deze card?<BR>Zo ja, een goede?
Gast Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 Op de wat hogere prijs na, alleen maar goede.<BR>Funprog is een makkelijk te gebruiken en toch<BR>zeer goede programmeer-programma/editor.<BR>De kaart is in een keer te programmeren met 3 hex files.<BR>Hij werkt probleemloos in alle soorten ontvangers die ik kon benaderen d.w.z. diverse officiele Secadozen en Echostar met Aston.<BR>D2Mac en Irdeto stop je er even gemakkelijk in als Seca.<BR>De kaart is snel en je kunt ook aan de ledjes zien of alles goed gaat (gewoon leuk)<BR>Laat zich programmeren via de printerpoort en is daardoor met verreweg de meeste laptops ook goed te programmeren.<BR>Door groot geheugen toekomstgericht maar hoe dit laatste uitpakt....
Gast Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by BenBem:<BR><B>Op de wat hogere prijs na, alleen maar goede.<BR>Funprog is een makkelijk te gebruiken en toch<BR>zeer goede programmeer-programma/editor.<BR>De kaart is in een keer te programmeren met 3 hex files.<BR>Hij werkt probleemloos in alle soorten ontvangers die ik kon benaderen d.w.z. diverse officiele Secadozen en Echostar met Aston.<BR>D2Mac en Irdeto stop je er even gemakkelijk in als Seca.<BR>De kaart is snel en je kunt ook aan de ledjes zien of alles goed gaat (gewoon leuk)<BR>Laat zich programmeren via de printerpoort en is daardoor met verreweg de meeste laptops ook goed te programmeren.<BR>Door groot geheugen toekomstgericht maar hoe dit laatste uitpakt....</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>hoi bembem ik moet zeggen dat ik ook zeer tevreden ben over de funcard op seca,op irdeto heb ik m nog niet aan de gang gekregen dus een goede tip kan ik wel gebriuken jeltsin mail@berlein.myweb.nl<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Nou ik krijg irdeto ook niet aan de gang op mijn funcard !?, ik heb al diverse files geprobeerd maar, ik heb steeds 1 a 2 min beeld en daarna is het direct afgelopen ?! SECA daarin tegen gaat prima ?!
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Laat even weten welke Ic er op funcrd's zitten
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 Ic's op funcard:<BR>Processor Atmel 8515 en extra eeprom 24(l)c65<P>zelf maken=+-1200
Aanbevolen berichten